اخبار داغ

برگزاری نماز جمعه هفته جاری در ۸ شهرستان فارس

برگزاری نماز جمعه هفته جاری در ۸ شهرستان فارس
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: با استناد به نامه کتبی ستاد استانی مبارزه با کرونا نماز جمعه این هفته در ۲۷ شهرستان استان فارس برگزار نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سرویس سیاسی شیرازه، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان به خبرنگاران اظهار کرد: نماز جمعه شهرستان‌های زرین‌دشت، بختگان، رستم، سرچهان، مهر، لامرد، لارستان، خنج و توابع آن‌ها مجموعاً ۱۸ شهر با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سرویس سیاسی , شیرازه, ، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان به خبرنگاران اظهار کرد: نماز جمعه شهرستان‌های زرین‌دشت، بختگان، رستم، سرچهان، مهر، لامرد، لارستان، خنج و توابع آن‌ها مجموعاً ۱۸ شهر با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.,
 
,
وی با استناد به نامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و نامه کتبی ستاد استانی مبارزه با شیوع کرونا اعلام کرد: ۲۷ شهرستان در استان فارس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد؛ از همین رو برای حفظ سلامتی مردم در شهرستان‌های قرمز و توابع آنها، نماز جمعه این هفته در ۵۸ شهر از جمله کلان شهر شیراز اقامه نمی‌شود.
,
 
,
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس از همه نمازگزاران در شهرستان‌های مجاز درخواست کرد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نمازجمعه شرکت کنند و افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، فعلاً از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.
,
 
,
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس اظهار داشت: معیار سفید بودن وضعیت شهرستان‌ها از نظر نبود آلودگی ویروسی، منوط به اعلام رسمی و کتبی دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
,
 
,
حجت‌الاسلام ملک‌مکان، همچنین از دیگر نهادها و اشخاص درخواست کرد، بدون اعلام کتبی و رسمی مراجع یادشده، وضعیت شهرها را تعیین نکنند تا موجب نگرانی مردم نشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه