اخبار داغ

مدیر کل بنیاد مسکن استان البرز مطرح کرد؛

مقاوم سازی؛ نیاز 8 هزار واحد مسکونی روستایی در البرز

مقاوم سازی؛ نیاز 8 هزار واحد مسکونی روستایی در البرز
علیرضا رحیمی گفت: هشت هزار واحد مسکونی روستایی در البرز نیازمند مقاوم سازی و نوسازی است که تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با بهره پنج درصد برای مقاوم هر یک از این واحدها پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل بنیاد مسکن استان البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه با همراهی خیرین، طرح شناسایی خانواده های نیازمند روستایی فاقد مسکن برای تهیه سرپناه در دستور کار قرار گرفته است، در جمع خبرنگاران گفت: سال 98 به واسطه کمک خیرین 1۰۷  خانوار نیازمند روستایی صاحب خانه های جدید و مقاوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علیرضا رحیمی به تخصیص 107 واحد مسکونی در سال جاری به خانواده های نیازمند روستایی اشاره کرد و افزود:  ۵۰ درصد هزینه های ساخت این بناها توسط خیرین و ۵۰ درصد دیگر از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) تامین شده است، البته خیرین فارغ از این موضوع در زمینه مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستائیان، مصالح ساختمانی، آجر و سیمان اهدا کرده اند.
,
 
,
وی شناسایی خانواده های نیازمند فاقد سرپناه ایمن در روستاها را از اولویت های این بنیاد دانست و اظهار داشت: همچنین سالیانه برنامه ریزی برای اجرای طرح هادی با محوریت بهسازی 20 روستا در البرز انجام می شود که از جمله می توان به جدول کشی، سنگفرش و آسفالت معابر، زیبا سازی و پاکیزگی روستاها اشاره کرد.
,
 
,
رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات بهسازی و طرح هادی در ۱۲ روستای استان البرز اجرا شده و سایر تعهدات تا پایان سال انجام می شود، تصریح کرد: استان البرز دارای  ۲۸۸ روستا با حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی و جمعیتی بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر است که تاکنون ۵۲ هزار واحد مسکونی روستایی البرز نوسازی و مقاوم سازی شده است.
,
 
,
مدیر کل بنیاد مسکن استان البرز در خاتمه گفت: هشت هزار واحد مسکونی روستایی در البرز نیازمند مقاوم سازی و نوسازی است که تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با بهره پنج درصد برای مقاوم  هر یک از این واحدها پیش بینی شده است و از مجموع ۵۲ هزار واحد مسکونی نوسازی و مقاوم سازی شده در البرز، ۳۵ هزار واحد توسط روستائیان و هفت هزار واحد با حمایت های تسهیلاتی بنیاد مسکن انجام شده است.

   
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه