اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

400 برنامه مجازی در هفته کتابخوانی برگزار می شود

400 برنامه مجازی در هفته کتابخوانی برگزار می شود
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، 400 ویژه برنامه هفته کتابخوانی در استان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه رضا قلیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از روز 24 تا 30 آبان ماه در محورهای مختلف در سطح استان اردبیل برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور، غالب برنامه های این هفته در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق شبکه های اجتماعی در برنامه ها مشارکت داشته باشند.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه 400 ویژه برنامه مجازی پیش بینی شده است، گفت: برگزاری نشست های کتابخوانی مجازی، قصه گویی، نقل کتاب، جمع خوانی، رونمایی از تالیفات جدید، برگزاری نمایشگاه مجازی و محافل ادبی مسابقات کتابخوانی و نقاشی از جمله برنامه های این هفته در استان خواهد شود.

,

رضا قلیزاده خاطر نشان کرد: از اوایل شیوع ویروس کرونا، مجموعه همکاران کتابدار، مرتبط با کتابخوانی تولید محتوا کرده اند که آماده ایم این تولیدات را جهت استفاده و آموزش عموم، در اختیار نهادها، ادارات و مردم قرار دهیم.

,

وی تصریح کرد: بمناسب آغاز هفته کتاب و با توجه به محدودیتهای کرونایی، هم استانی های عزیز می توانند، روز بیست و چهار آبان ماه بصورت مجازی و رایگان در سایت جهت عضویت در کتابخوانه های شهر یا روستای محل سکونت خود اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه