اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان خبرداد؛

کمک 8 میلیاردی کارگران و کارفرمایان بسیجی در دو مرحله کمک مومنانه در استان اصفهان

کمک 8 میلیاردی کارگران و کارفرمایان بسیجی در دو مرحله کمک مومنانه در استان اصفهان
رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان گفت: شش میلیارد و 260 میلیون تومان در مرحله اول شیفت ایثار و یک میلیارد و 675 میلیون و 505 هزار تومان در مرحله دوم جمع آوری و با تهیه بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدعلی محرابی در گفت و گو خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت های شیفت ایثار در مرحله سوم کمک مومنانه اظهار کرد: مرحله سوم کمک مومنانه از ابتدای هفته بسیج شروع و تا 10 روز این برنامه ادامه دارد و این مرحله شیفت ایثار در 160 کارخانه و شرکت در سطح استان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان گفت: مرحله قبل حدود 200 میلیون عایداتی شیفت ایثار را داشتیم و در این مرحله هم پیش بینی این تعداد را برآورد داریم.
,
 
,
وی افزود: عرصه هایی که شرکت ها اعلام کنند کارگان بسیجی فعالیت شیفت ایثار را انجام می دهند و تفاهم نامه ای که بین پایگاه و مدیران شرکت انجام می شود بابت این کار کارگران و کارمندان، حقوقی دریافت نمی کنند اما مدیران شرکت متعهد می شوند که این هزینه را برای کمک مومنانه پرداخت کنند.
,
 
,
سرهنگ محرابی بیان کرد: مرحله گذشته شیفت ایثار با حضور 10 هزار و 13 نفر-ساعت  فعالیت انجام شد که هزینه ای بالغ بر 180 میلیون و 975 هزار تومان جمع آوری شد؛ «دست یاری گر» برنامه دیگر کمک مومنانه سازمان بسیج کارگری است که مدیران و کارفرمایان کمک هایی را در این زمینه انجام می دهند.
,
 
,
وی با توضیح اینکه بیشترین کمک هایی جمع آوری شده بحث کمک مومنانه توسط برنامه دست یاری گر است، تصریح کرد: یک میلیارد و 494 میلیون و 530 هزار تومان هم در بخش دست یاری گر مرحله قبل جمع آوری شد و جمعا یک میلیارد و 675 میلیون و 505 هزار تومان کمک جمع آوری و با تهیه بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان اضافه کرد: در مرحله اول کمک مومنانه با اجرای شیفت ایثار و دست یاری گر در سطح استان، 6 میلیارد و 260 میلیون تومان کمک جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه