اخبار داغ

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان خبر داد؛

ابلاغ ۴۶۰۰ مورد تذکر کتبی و ثبت ۷۰ فقره تخلف صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا

ابلاغ ۴۶۰۰ مورد تذکر کتبی و ثبت ۷۰ فقره تخلف صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا
مهدی یحیایی از ابلاغ ۴۶۰۰ مورد تذکر کتبی و ثبت ۷۰ فقره تخلف صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان در جلسه کمیته انظارت و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: این تعداد بازرسی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در قالب ۳۰ اکیپ بازرسی و با همکاری دستگاه های زیربط از قبیل بهداشت ، نیروی انتظامی ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در سطح استان انجام شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به تشدید بازرسی ها در این ایام افزود: هدف از انجام این بازرسی ها را بررسی اجرای محدودیت های کرونایی و پروتکل های بهداشتی و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ کالاهای پزشکی و بهداشتی عنوان کرد و افزود: در این بازرسی ها تعداد ۴۶۰۰ مورد اخطار کتبی به واحدهای صنفی ابلاغ و ۷۰ فقره پرونده تخلف کشف و ثبت شده است. 

,

ین مقام مسئول ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، اخفاء و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر ۸۶۰ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال کشف که پرونده تمامی متخلفان جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. 

,

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اهمیت همراهی واحدهای صنفی در مهار کرونا ویروس گفت: از ابتدای شیوع این ویروس در حدود ۶۴۰ واحد صنفی در سطح استان به جهت انجام تخلفات صنفی پلمپ شده است. 

,

مهدی یحیایی اظهار داشت: پلمپ این تعداد از واحدهای صنفی در حالی صورت گرفته است که از قبل به این واحدها تذکر لازم درخصوص محدودیت فعالیت ، رعایت پروتکل های بهداشتی و ممانعت از انجام تخلفات صنفی داده شده اما با توجه به تکرار تخلف پلمپ شده اند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه