اخبار داغ

بررسی استفاده از مواد منفجره در صید ماهی غول پیکر:

مدیر کل محیط زیست ایلام: صید ماهی بزرگ چثه قانونی بوده است/ هیچ ماده منفجره ای استفاده نشده است + فیلم

مدیر کل محیط زیست ایلام: صید ماهی بزرگ چثه قانونی بوده است/ هیچ ماده منفجره ای استفاده نشده است + فیلم
یکی از پربازدیدترین و پرحاشیه ترین پست های در فضای مجازی استان ایلام انتشار کلیپی بود که در آن یک ماهی بسیار بزرگ و سنگین از رودخانه سیمره صید شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، یکی از پربازدیدترین پست های در فضای مجازی استان ایلام انتشار کلیپی بود که در ابن یک ماهی بسیار بزرگ و سنگین از رودخانه سیمره صید شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
 
,
این کلیپ بلافاصله در فاصله کوتاهی در سطح رسانه های کشوری بازتاب داده شد که با واکنش های متفاوتی همراه شده است.
,
 
,
رسانه های کشوری این صید را تحت عنوان صید غیرقانونی ماهی با استفاده از T.N.T و دینامیت و به صورت غیرقانونی پوشش داده اند؛ در مطالب رسانه های کشوری آمده است: صیادان متخلف با استفاده از مواد منفجره ای چون باروت، تی ان تی و دینامیت در نقاط عمیق روخانه که میزبان ماهی های بزرگ است چاشنی الکتریکی را در  زیر صخره ها با سیم به مواد منفجره متصل کرده و انفجارهایی در رودخانه تولید می کنند. این در حالی است که اصل ماجرا از موضوع دیگری حکایت دارد.
,
صید ماهی قانونی بوده است/ از هیچ ماده منفجره ای استفاده نشده است
, صید ماهی قانونی بوده است/ از هیچ ماده منفجره ای استفاده نشده است,
"غلامرضا ابدالی"، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار در این خصوص گفت: صیاد دره شهری که اقدام به صید این ماهی بزرگ کرده از صیادان دارای پروانه بوده که به صورت قانونی و با استفاده از تور این ماهی را صید کرده است.
,
 
,
وی استفاده از مواد منفجره از جمله تی ان تی و یا دینامیت را در صید این ماهی بزرگ قویا تکذیب کرد و اظهار کرد: متاسفانه در انتشار اخبار مربوط به صید این ماهی شیطنت هایی صورت گرفته است.
,
 
,
ابدالی افزود: از طریق این اداره کل برای صیادانی که مجاز به صید هستند، پروانه صادر شده است و پروانه ها تا پایان آذر ماه هم اعتبار دارند.
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه