اخبار داغ

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زرند:

۳۲ هکتار از اراضی شهرستان زرند زیر کشت گلخانه ای قرار دارد

۳۲ هکتار از اراضی شهرستان زرند زیر کشت گلخانه ای قرار دارد
رضا محمدی گفت: گلخانه هیدرو پونیک پنج برابر گلخانه خاکی هزینه دارد و بطور متوسط در مدت چهار سال سرمایه برگشت داده می شود و سلامت محصولات گلخانه هیدروپونیک بهتر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا محمدی سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: این شهرستان از لحاظ دارا بودن ۲۳ هکتار گلخانه در استان (به جز منطقه جنوب)داری رتبه است و سه هکتار آن به صورت گلخانه هیدروپونیک در این شهرستان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی تفاوت در برداشت گلخانه خاکی با هیدروپونیک را عامل موثر در برداشت بیشتر و کیفیت بهتر اعلام کرد و گفت: گلخانه هیدرو پونیک پنج برابر گلخانه خاکی هزینه دارد و به طور متوسط در مدت چهار سال سرمایه برگشت داده می شود، اگرچه سلامت محصولات گلخانه هیدروپونیک بهتر هستند.

,

محمدی افزود: در گلخانه های هیدروپونیک شهرستان زرند، گل رز کشت می شود و توسعه گلخانه ها با توجه به برنامه ابلاغی و تامین آب مورد نیاز توسط متقاضی وتبدیل گلخانه های خاکی به هیدرو پونیک انجام می شود.

,

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زرند در پایان خاطرنشان کرد: این مدیریت با برگزاری کلاس های آموزشی انفرادی و گروهی و همچنین بازدیدهای آموزشی از شهرستان های دیگر از گلخانه دارن در مسیر تولید حمایت می کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه