اخبار داغ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

ساخت دانشگاه آزاد بشاگرد و افتتاح پل موقت جگین آغاز شد

ساخت دانشگاه آزاد بشاگرد و افتتاح پل موقت جگین آغاز شد
پیش از ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی پل موقت رودخانه جگین به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ساخت دانشگاه آزاد بشاگرد آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ پیش از ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی پل موقت رودخانه جگین به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ساخت دانشگاه آزاد بشاگرد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرم,

گفتنی است ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در سه فاز احداث می‌شود.

,

فاز اول این پروژه با متراژ ۳۶۰ متر مربع و برآورد اولیه ۴ میلیون تومان پیش بینی شده؛ فاز اول این پروژه مقرر شده تا پایان سال و فاز بعدی تا شهریور سال 1400 به بهره برداری برسد.

,

پل رودخانه جگین  ۶۰ متر طول و پنج و نیم متر عرض دارد و ارتفاع پل رودخانه جگین شش متر و ظرفیت آن هفت تن بوده امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

,

برای ساخت این پل ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده، با بهره برداری از پل جگین ساکنان ۴۸ روستای بخش گافر و پارمون از مزایای آن بهره‌مند، و مشکل قطع راه ارتباطی شهرستان بشاگرد به استان سیستان و بلوچستان در زمان بارندگی و طغیان رودخانه برطرف می‌شود.

,

گفتنی است دیماه سال گذشته وزیر راه و شهرسازی در جمع مردم شهرستان بشاگرد وعده ساخت این پل را داده بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه