اخبار داغ

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌های کشور:

وظایف و تکالیف سازمان زندان‌ها با منابع در اختیار همخوانی ندارد

وظایف و تکالیف سازمان زندان‌ها با منابع در اختیار همخوانی ندارد
حجتی پور گفت: وظایف و تکالیفی که امروز متوجه سازمان زندان‌ها است با منابع در اختیار همخوانی ندارد و نیازمند کمک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ابوالفضل حجتی‌پور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌های کشور پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان‌جنوبی با اشاره به سخنی از  امام(ره) مبنی بر این‌که زندان باید به دانشگاه تبدیل شود، اظهار کرد: همچنین مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند، زندان باید به آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
وی افزود: وضع قانون به تنهایی فاقد ارزش و معنا است و قانون زمانی دارای ارزش و اعتبار در جامعه است که دارای ضمانت اجرایی باشد و اگر ضمانت اجرایی نداشته باشد فاقد ارزش است.
,
 
,
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌های کشور بیان کرد: با ارزش‌ترین ضمانت اجرایی قانون، ضمانت کیفری است که مرتبط نظم جامعه است و در این راستا مهمترین بحث، پیشگیری از وقوع جرم است. 
,
 
,
حجتی پور عنوان کرد: شعار مسئولان نیز تبدیل شدن زندان‌ها به دانشگاه و آموزشگاه نیکی است با وجود افراد خلافکار در جامعه، هضم این موضوع برای ما مشکل است.
,
 
,
وی با بیان این‌که باید نگاه جامعه به زندانی و خانواده زندانی در جهت بازپروری عادلانه باشد، گفت: از این رو، نیازمند اجرای برنامه‌های اصلاح تربیتی در حوزه‌های مختلف هستیم.
,
 
,
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌های کشور تصریح کرد: وظایف و تکالیفی که امروز متوجه سازمان زندان‌ها است با منابع در اختیار همخوانی ندارد و نیازمند کمک است.
,
 
,
حجتی‌پور به بحث شیوع ویروس کرونا که امروز جامعه را درگیر کرده، اشاره کرد و گفت: افتخار ما این است کرونا به زندان سرایت نکرده و اگر بوده بسیار ناچیز بوده است.
,
 
,
وی افزود: اگر همه آحاد جامعه دست در دست یکدیگر دهند و سازمان زندان‌ها را در مسیر اصلاح و تربیت حمایت کنند قطعا این هدف محقق می‌شود.
,
 
,
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌های کشور تصریح کرد: امروزه زندان‌های خراسان جنوبی جزو زندان‌هایی است که در حوزه اشتغال و فرهنگی رتبه‌های برتر را دارد و امید است خدمات قبلی با رویکرد ارتقاء ادامه داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه