اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مساجد با کمک معتمدین در رزمایش کمک مومنانه پیشتاز باشند

مساجد با کمک معتمدین در رزمایش کمک مومنانه پیشتاز باشند
آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: باید رزمایش کمک مومنانه محله محور بوده و مساجد با کمک معتمدین پیشتاز باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در شورای اداری استان زنجان اظهارداشت:  گاهی افراد به مسائل به صورت جزیره‌ای نگاه و اظهارنظر می‌کنند و نتایجی می‌گیرند، اما وقتی از جهان بینی برخوردار بوده و از بالا به مسائل نگاه شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: لازمه ایمان استقامت است و اگر ایمان باشد و ثبات قدمی در کار نباشد، آن ایمان لقلقه زبان است و افرادی که ایمان به خداوند متعال و معاد دارند می‌توانند در مسیر درست گام بردارند.
,
 
,
امام جمعه زنجان ادامه داد: افرادی که با نرخ روز حرکت می‌کنند نمی‌توانند راه استقامت را در پیش بگیرند چرا که مومن واقعی سختی و دشواری‌های دنیا را محلی برای امتحان الهی می‌داند.
,
 
,
 نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان افزود: ۴۲ سال است ملت ایران امتحان خود را داده و نتیجه را نیز گرفته است و مردم با ایمان و استقامت در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: استقامت موجب امداد غیبی و نصرت الهی شده و غفلت موجب فراموش شدن مسئله اصلی می‌شود اگر چه امروز شرایط کرونا و اضطرابی که استکبار جهانی به جوامع تزریق می‌کند، وجود دارد اما داشتن ایمان و عدم توجه به باغ سبزهای دروغین می‌تواند جامعه را مصون نگه دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه افرادی که در کوران بزرگ نشده و مشکلات را ندیده‌اند یا الکی خوش می‌شوند و یا الکی غمگین، افزود: باید بدانیم اگر کسی دنیا را محل آسایش و آرامش بداند اشتباه کرده است.
,
 
,
امام جمعه زنجان یادآورشد: لازمه دنیا سختی‌ها و دشواری‌ها آن است همچنانکه وعده نصرت الهی محقق می‌شود.
,
 
,
*ضرورت نظارت و کنترل بازار
, *ضرورت نظارت و کنترل بازار, *ضرورت نظارت و کنترل بازار,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه گلایه‌ها از وضع اقتصادی وجود دارد اما فقط با انتقاد و اعتراض مشکلات حل نمی‌شود بلکه باید با نظارت و کنترل بیشتر جلوی سوء استفاده را گرفت.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: دنیا از کرونا متاثر شده است و عده‌ای آسیب دیده‌اند و باید برای کنترل این بحران جوانان اعلام آمادگی کرده و وارد میدان شوند.
,
 
,
وی برضرورت ادامه نهضت و رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: باید این رزمایش محله محور حرکت کرده و مساجد با کمک معتمدین پیشتاز باشند.
,
 
,
امام جمعه زنجان گفت: کرونا میدان امتحان سختی است و مسئولان برای حل مشکلات مردم از همه سزوارتر هستند.
,
 
,
 
,
*محدودیت‌های جدید از روز شنبه اعمال می‌شود
, *محدودیت‌های جدید از روز شنبه اعمال می‌شود, *محدودیت‌های جدید از روز شنبه اعمال می‌شود,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: محدودیت‌ها متناسب با رنگ شهرها از شنبه بر اساس تصمیم ملی ستاد کرونا در استان زنجان اعمال می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها به مدت دو هفته اجرایی می‌شود، افزود: رویکرد گذشته رویکرد استانی بود اما محدودیت‌های جدید بر اساس شهرها خواهد بود.
,
 
,
این مسئول برضرورت افزایش کمک مردم برای کنترل انتشار کرونا تاکید کرد و گفت: با کنترل مطلوب شرایط میزان محدودیت‌ها کاهش می‌یابد.
,
 
,
مراکز صنعتی و تولیدی تعطیل نشده و مراکزی که می‌توانند غذای بیرون بر ارائه کنند، در مدت محدودیت فعالیت می‌کنند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه