اخبار داغ

نماینده فرمانداران استان ایلام خطاب به وزیر کشور و بهداشت:

ریه های استان ایلام در حال آسیب دیدن است

ریه های استان ایلام در حال آسیب دیدن است
سبزی فرماندار شهرستان ایوان گفت: علی رغم همه زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط مدیران ملی، استانی و شهرستانی که شایسته تقدیر است، ولی ریه های استان ایلام در حال آسیب دیدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "امید علی سبزی" در نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور با حضور «عبدالرضا رحمانی فضلی» فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت، اظهار کرد: همدلی،  همکاری و زحمات شبانه روزی  استاندار محترم، اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها، امام جمعه محترم استان و امامان جمعه شهرستان ها، اعضای ستاد کرونا در شهرستان ها و اصحاب رسانه در بحث کرونا قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی  تصریح کرد: اختصاص اعتبارات به بخش بهداشت و درمان استان ایلام به منظور تقویت زیر ساخت های درمانی با توجه به اینکه مشکلاتی در برخی شهرستان های تازه تاسیس وجود دارد و مشکلاتی نیز برای مردم به وجود آمده است لازم و ضرور است.

,

سبزی اظهار داشت: برخی بیمارستانهای استان با مشکلات و کمبود هایی از جمله  نیاز دستگاه اکسیژن ساز کانتینری، دستگاه سونوگرافی، رادیولوژی پرتابال و تخت های بستری و آی.سی. یو هستند.

,

نماینده فرمانداران استان ایلام  گفت: با توجه به اینکه برخی از شهرستانها تا  مرکز استان بیش از ۲۴۰ کیلومتر فاصله دارند و ایجاد بیمارستان صحرایی یکی از نیازمندی های استان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

,

سبزی به شهادت چندین نفر از کادر درمان در استان به خاطر بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: کمبود پزشک متخصص عفونی و ریه با توجه به ابتلای تعداد زیادی از پزشکان استان به بیماری کرونا و کمبود نیروی متخصص در بخش درمان بیماران باید مورد توجه وزارت بهداشت قرار گیرد.

,

نماینده فرماندارن استان ایلام با  اشاره به تعطیلی مشاغل و آسیب جدی  به صنوف مختلف، خواستار حمایت و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف مالیات آنها  شد.

,

فرماندار شهرستان ایوان به فرهنگ مردم زاگرس نشین در  برگزاری مراسمات عزا و تجمعات با جمعیت بالا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با رایزنی که فرمانداران و بزرگان داشتند مراسمات عزا بین 10تا 20نفر برگزار می شود و در این راستا کمیته تخصصی دفن اموات نیز تشکیل شده است.

,

سبزی به کمک های مومنانه مردم استان ایلام اشاره کرد و افزود: بعد از صحبت های مقام معظم رهبری، خیرین در همه شهرهای استان پای کار آمدند و در شهرستان ایوان 500میلیون تومان توسط برزگان و خیرین جمع آوری شد و در قالب کمک های مومنانه به جامعه هدف خدمت رسانی شد.

,

نماینده فرماندارن استان ایلام به همدلی مسئولان استان اشاره کرد و گفت: اعضای ستاد کرونا در استان مصوبات ابلاغی ستاد ملی و استانی را به خوبی اجرا می کنند و تلاش استاندار در این راستا و اعضای شورای تامین استان قابل تقدیر است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه