اخبار داغ

در دیدار نماینده مردم بیرجند با معاون وزیر ورزش مطرح شد؛

ارائه تسهیلات اشتغال به جوانان خراسان جنوبی بدون محدودیت

ارائه تسهیلات اشتغال به جوانان خراسان جنوبی بدون محدودیت
خسروی گفت: میزان اعتبار و تسهیلات در نظر گرفته شده برای اشتغال جوانان در اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، قبلا 4 میلیارد تومان بوده است که در این دیدار مصوب شد این تسهیلات بدون سقف و هیچ محدودیتی ارائه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته با تقی زاده معاون امور مجلس و خانم فرامرزیان معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

حسین خسروی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در این دیدار مطالب و درخواست‌های متعدد مردم حوزه انتخابیه مطرح و مصوباتی هم انجام شد.

,

وی با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه مربوط به حوزه اشتغال جوانان است، افزود: میزان اعتبار و تسهیلات در نظر گرفته شده برای اشتغال جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان، قبلا 4 میلیارد تومان بوده است که در این دیدار مصوب شد این تسهیلات بدون سقف و هیچ محدودیتی ارائه شود. بر این اساس هر تعداد طرح اشتغالی که توسط جوانان به اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه شود، می تواند از تسهیلات کم بهره و با سود 4 درصد برخوردار شود.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص استخر سرپوشیده شهرستان خوسف قول تامین اعتبار 2 میلیارد تومانی داده شد تا این طرح با کمک اداره کل ورزش و جوانان تا سال آینده به بهره برداری برسد.

,

خسروی با اشاره به پیگیری در خصوص تامین کف پوش سالن ورزشی شمال شهر بیرجند گفت: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در این خصوص قول داد تا در اولین مرحله تامین منابع، اعتبار مورد نیاز برای کف پوش این سالن را اختصاص دهد.

,

وی بیان کرد: در خصوص استادیوم 15 هزار نفری بیرجند قرار شد اگر هیئت فوتبال و دومیدانی در ورزشگاه مستقر شوند، اعتبارات خوبی در خصوص کمک و پشتیبانی به این هیئت ها و همچنین هزینه نگهداری استادیوم اختصاص یابد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبه دیگری که در این دیدار حاصل شد؛ وعده اتمام پروژه‌های این حوزه انتخابیه که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بود. در این خصوص خانم فرامرزیان قول داد تا سال آینده این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کند و اعتبار مورد نیاز آن را اختصاص دهد.

,

خسروی همچنین از وعده تامین اعتبار برای خانه جوان استان که 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خبر داد.

,

وی یادآور شد: معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار بر ساخت هتل ورزش استان تاکید داشت. وی در این خصوص قول داد که اگر این طرح با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان، خیّران و سرمایه گذاران کلنگ زنی شود، وزارتخانه برای ساخت آن اعتباراتی اختصاص خواهد داد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین ورود مجموعه های نظارتی به اداره کل ورزش و جوانان استان؛ سبب شده بود تا 12 نفر از افرادی که در این اداره مشغول به کار بودند، با مشکل مواجه شوند که خوشبختانه اکنون این مشکل حل شده و قرارداد کار این افراد تا تیرماه سال آینده تمدید شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه