اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان خبرداد

آغاز استعلام الکترونیکی سلامت مسافران از فردا در زنجان

آغاز استعلام الکترونیکی سلامت مسافران از فردا در زنجان
علی مدقالچی، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: استعلام الکترونیکی سلامت مسافران از فردا، 27 آبان ماه سال جاری در زنجان آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس بند 7مصوبات نشست چهل و دوم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از فردا تا اطلاع ثانوی ارائه هر گونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: بر همین اساس خدمات به بیماران کووید 19 ممنوع بوده و همه شرکت‌های مسافربری موظفند پیش از فروش بلیط و همچنین در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: سلامت مسافران به صورت الکترونیکی و از طریق سکوی سروا سازمان فنآوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به متقاضی خودداری می‌شود.
,
 
,
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: بسترهای لازم نرم‌افزاری مربوط به اجرای مصوبات مذکور انجام و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.
,
 
,
مدقالچی از نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان مسافری و باری استان زنجان خبرداد و گفت: در حال حاضر این رعایت به 80 درصد رسیده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه مسافران می‌توانند شکایت‌های خود را در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شماره پیامکی نصب شده بر روی اتوبوس‌ها ارسال کنند، افزود: به شکایات مردم در این خصوص رسیدگی می‌شود.
,
 
,
این مسئول با اشاره به کاهش میزان مسافر در درون شهری و برون شهری در استان زنجان، گفت: رعایت استفاده 50 درصدی از ظرفیت از سوی شرکت‌های حمل‌و‌نقل ضروری است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه