اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

مه‌آلودگی محورهای کوهستانی استان زنجان/ رانندگان با احتیاط تردد کنند

مه‌آلودگی محورهای کوهستانی استان زنجان/ رانندگان با احتیاط تردد کنند
عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه بارش‌ها در سطح استان به صورت پراکنده است گفت: در حال حاضر مشکلی در تردد در محورها وجود ندارد اما محورهای کوهستانی مه آلود بوده و با کاهش دید افقی همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت محور‌های استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بارش در محورهای استان به صورت پراکنده است اما سطح جاده لغزنده بوده و رانندگان با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه شب گذشته بارش‌ها در محورهای کوهستانی به صورت برف بود عنوان کرد: در حال حاضر نیز تردد در این محورها با احتیاط انجام می‌شود.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه گردنه‌ پاپایی و زنجان- تهم- چورزق و سایر گردنه ها مه آلود بوده و با کاهش دید افقی همراه است افزود: طی 24 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ موردی از تصادفات در محورهای استان زنجان گزارش نشده است.

,

وی افزود: بر این اساس به دلیل لغزندگی جاده‌ها و مه غلیظ به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط بیشتری تردد کرده و به دلیل کاهش میدان دید از سبقت غیرمجاز خودداری کنند و با چراغ‌های روشن در مسیرهای مه‌آلود حرکت کنند.

,

عظیمی در ادامه با اشاره به اینکه طرح زمستانی پلیس راه نیز از 15 آذرماه در استان زنجان آغاز خواهد شد افزود: با شروع طرح زمستانی اکیپ‌های پلیس راه در محورهای کوهستانی به ویژه گردنه‌ها مستقر خواهند شد تا به مردم خدمات رسانی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه با اعلام هواشناسی بارندگی در استان تا روز جمعه تداوم خواهد داشت بنابراین رانندگان حتما با تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند افزود: از مردم درخواست داریم به خاطر بیماری کرونا و هم به خاطر وضعیت بارش‌ها از سفرهای غیرضرور جدا خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه