اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردل:

نصب 300 تابلو و علائم ایمنی در محورهای اردل

نصب 300 تابلو و علائم ایمنی در محورهای اردل
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل گفت: 300 تابلو و علائم ایمنی با هدف ارتقا ایمنی جاده های ارتباطی درمحورهای این شهرستان نصب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد عالی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارد در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه علائم جاده‌ای در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها نقش موثری دارد و زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شود، افزود:  300 تابلو و علائم ایمنی با هدف ارتقا ایمنی جاده های ارتباطی در این شهرستان نصب شد.

عالی پور ظهار کرد: این علائم شامل تابلو های اخباری و انتظامی است که نصب این علایم علاوه بر هشدار و اطلاع رسانی سبب ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای می‌شود.

وی، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگه‌داری روشنایی محورها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط کشی و لکه گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها را از جمله فعالیت‌های ایمن سازی راهداران این شهرستان اعلام کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل بیان کرد: پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، لکه گیری جاده ها، نصب تابلوها، بازسازی و نوسازی تابلوهای ایمنی قدیمی و فرسوده و نوسازی میله های ترافیکی نصب شده در کمربندی از دیگر اقدام های این اداره در راستای ایمنی محورهای این شهرستان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه