اخبار داغ

با رشد 23 هزار واحدی شاخص؛

بورس برای چهارمین روز متوالی صعودی شد/ خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف شد؟

بورس برای چهارمین روز متوالی صعودی شد/ خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف شد؟
شاخص بورس در جریان معاملات امروز با بیش از 23 هزار واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و 296 هزار واحد قرار گرفت و ارزش معاملات تالار شیشه‌ای به بیش از 19 هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بازار سرمایه چهارمین روز هفته هم سبزپوش ماند. شاخص بورس در جریان معاملات امروز حتی از ارتفاع یک‌میلیون و 300 هزار واحد هم صعود کرد اما  با افزایش عرضه‌ها از رشد آن کاسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام با 23 هزار و 110 واحد افزایش در ارتفاع یک‌میلیون و 296 هزار و 956 واحد رسید. شاخص هم‌وزن هم با 4593 واحد رشد، رقم 374 هزار و 743 واحد را ثبت کرد.

,

ارزش معاملات بورس با انجام یک‌میلیون و 167 هزار معامله به بیش از 11 هزار و 694 میلیارد تومان رسید و مالکیت حدود 10 میلیارد و 223 میلیون سهم و اوراق مالی دست‌به‌دست شد.

,

معامله گران بازار سرمایه امروز بیش از یک میلیون و 852 هزار معامله انجام دادند ارزش مجموع کل معاملات (بورس و فرابورس) با دادوستد 12 میلیارد و 807 میلیون سهم و اوراق مالی به 19 هزار و 507 میلیارد تومان رسید.

,

معاملات خرد سهام هم به بیش از 12 هزار و 805 میلیارد تومان رسید؛ همچنین، ارزش معاملات بلوکی در حدود 1718 میلیارد تومان بود. سهامداران حقیقی بیش از 842 میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

گروه‌های کانه‌های فلزی، خودرویی، پالایشی، پتروشیمی و فلزات اساسی در ادامه روند مثبت خود در چند روز گذشته، امروز نیز روند صعودی داشتند و پر تقاضا بودند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت اصفهان با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بورس بیشترین نقش داشتند اما سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بیشترین تأثیر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.

,

بیشترین حجم معاملات هم به نمادهای ایران‌خودرو با 1.62 میلیارد سهم، توسعه و عمران امید با 448.8 میلیون سهم، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با 411.1 میلیون سهم، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو با 385.7 میلیون سهم و زامیاد با 368.7 میلیون سهم تعلق گرفت.

,

, ,

شاخص کل فرابورس ایران هم با 251 واحد رشد عدد ۱۶ هزار و ۳۴۸ واحد را ثبت کرد.

, .,

معامله گران امروز در فرابورس با دادوستد 2 میلیارد و 584 میلیون سهم و اوراق مالی، بیش از 685 هزار معامله انجام دادند که ارزش آن به بیش از 7813 میلیارد تومان رسید.

,

نمادهای سرمایه‌گذاری صبا تأمین، فولاد هرمزگان جنوب، ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پلیمر آریا ساسول، تولید نیروی برق دماوند و مدیریت انرژی امید تابان هور با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص فرابورس اثرگذار بودند.

,

نمادهای مجتمع صنایع لاستیک یزد، سرمایه‌گذاری پویا، برق و انرژی پیوند گستر پارس، پتروشیمی ارومیه، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه مسیر برق گیلان و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک نمادهای پر تراکنش فرابورس بودند.

,

, ,

 انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه