اخبار داغ

استاندار خبر داد؛

اجرای طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا از اولین روز آذرماه در استان بوشهر

اجرای طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا از اولین روز آذرماه در استان بوشهر
گراوند گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های مقابله با کرونا از شنبه اول آذرماه در استان بوشهر اجرا خواهد شد و رسانه‌ها انتظار داریم هرگونه نقض رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های تعیین شده را اطلاع رسانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های مقابله با کرونا، راهبردهای هفت‌گانه به ستادهای استانی ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

گراوند اظهار کرد: در مدت زمان اجرای طرح، فرمانداران و مدیران کل اجرایی استان از برگزاری هرگونه جلسات غیرضروری در شهرستان ها و مرکز استان و بازدید از پروژه های مختلف خودداری کنند.

,

استاندار بوشهر افزود: صنوفی که در مدت زمان اجرای طرح محدودیت اجازه فعالیت دارند اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تا پایان طرح تعطیل می شوند.

,

رییس شورای تامین استان بوشهر بیان کرد: در شهرهای با وضعیت قرمز یک سوم نیروها، در شهرهای نارنجی یک دوم و در شهرهای زرد هم دو سوم نیروهای ادارات اجازه کار و فعالیت دارند، و مشاغل بهداشتی، درمانی، خدماتی و شهرداری شامل این طرح نمی شوند.

,

رییس ستاد استانی کرونا تصریح کرد: در استان بوشهر فقط شهر بوشهر قرمز، دیر زرد و مابقی شهرستانها نارنجی هستند، و کارمندان دستگاه های اجرایی که محل کار و سکونتشان متفاوت است برای تردد به شهر و محل کار خود، باید نامه معرفی از سوی مدیر یا رئیس دستگاه خود به همراه داشته باشند.

,

وی خطاب به رسانه‌ها تاکید کرد: از رسانه های استان انتظار داریم هرگونه نقض رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های تعیین شده را اطلاع رسانی کنند.

,

استاندار بوشهر افزود: مسئولیت اعمال نظارت بر واحدهای تولیدی در استان با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت است و در مدت اجرای طرح محدودیت های مقابله با کرونا، اداره کل صمت استان به دلیل وظیفه مهم نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی تعدیل نیرو نخواهد داشت.

,

گراوند اذعان کرد: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب ها و داروخانه ها با جدیت از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت دارو غذا دنبال شود و پذیرفته نیست که پروتکل های بهداشتی در داروخانه ها رعایت نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه