اخبار داغ

در هفته بسیج مستضعفین اجرا می شود؛

از افتتاح طرح آبرسانی تا راه اندازی نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی در فهرج

از افتتاح طرح آبرسانی تا راه اندازی نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی در فهرج
ایوب سنجری در آستانه چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اهم برنامه های این هفته را در فهرج تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به مجاهدت های بسیج طی چهل سال اخیر در عرصه دفاع سخت و دفاع نرم گفت: حضور پررنگ بسیج در عرصه امنیت داخلی، سازندگی، محرومیت زدایی و مبارزه با ویروس کرونا برکسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با اعلام اینکه شعار هفته بسیج امسال، بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین است اظهار کرد: در چهل و یکمین سالروز هفته بسیج مستضعین برنامه های مختلفی در فهرج تدارک دیده شده است.

,

سنجری با اشاره به آغاز لوله گذاری ۲/۵ کیلومتر طرح آبرسانی آب آشامیدنی در شهرک امام علی«ع» روستای سکهور بخش نگین کویر بیان کرد: این پروژه هم اکنون به همت خیرین و گروه های جهادی بسیج سازندگی فهرج و با همکاری فرمانداری، بخشدار نگین کویر و دهیار و شورای اسلامی روستای سکهور در حال اجراست و در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

,

فرمانده سپاه فهرج گفت: همچنین ۶ مسکن محرومین و ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز در هفته بسیج تکمیل و به نیازمندان تحویل داده می شود.

,

وی در ادامه از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی کمک های مومنانه بین اقشار کم بضاعت و بی بضاعت خبر داد و افزود: از دیگر برنامه های هفته بسیج توزیع ۴ هزار بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال که بین گروه های هدف شناسایی شده توزیع می شوند.

,

سنجری همچنین افتتاح نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی ویژه بیماران کرونایی را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان و تصریح کرد: به همت سپاه و مجموعه های اجرایی شهرستان نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی ویژه بیماران کرونایی در فهرج مجهز و در هفته بسیج آماده خدمات رسانی به بیماران است.

,

فرمانده سپاه فهرج در پایان به اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند اشاره و اظهار کرد: در هفته بسیج ۲۵ سری جهیزیه با هدف تأمین وسایل اولیه زندگی بین زوجین جوان اهدا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه