اخبار داغ

منصوریان: با مشکلات می‌جنگیم تا اولین سه امتیاز را بگیریم/ فیفادی به ما کمک کرد

منصوریان: با مشکلات می‌جنگیم تا اولین سه امتیاز را بگیریم/ فیفادی به ما کمک کرد
سرمربی تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد که تیم با همه مشکلات احتمالی خواهد جنگید تا نخستین سه امتیاز فصل را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، علیرضا منصوریان در حاشیه آخرین تمرین تیم پیش از دیدار مقابل نساجی، اظهار داشت: آخرین تمرین‌مان برگزار شد و تا ساعتی دیگر راهی استان مازندران خواهیم شد تا در مقابل نساجی صف‌آرایی کنیم و امیدوارم یک بازی فوق‌العاده خوب را ارائه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: وقفه‌ای که به خاطر دیدارهای تیم ملی ایجاد شد، خیلی به ما کمک کرد و سعی کردیم از آن نهایت بهره را ببریم. بازیکنانی هم که دیر به تیم اضافه شدند، با سایر بچه‌‌ها به هماهنگی کامل رسیدند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از وضعیت تیمش، خاطرنشان کرد: شرایط داخلی تیم بسیار خوب است. بچه‌ها هم به لحاظ تاکتیکی و هم به لحاظ دوستی و رفاقت خیلی به هم نزدیک شدند و تلاش ما این است که مانند یک خانواده باشیم. از بزرگ‌ترهای تیم هم ممنونم که در این مسیر خیلی به من کمک می‌کنند.
,
 
,
منصوریان ادامه داد: در تمامی باشگاه‌ها مشکلات و رفت‌وآمدهایی وجود دارد، اما ما محکم به مسیرمان ادامه می‌دهیم و با تمام مشکلاتی که ممکن است در مقابل تراکتور قرار بگیرد، خواهیم جنگید. ان‌شاءالله بتوانیم بهترین تیم را راهی دیدار مقابل نساجی بکنیم و با یک بازی فکورانه و زیرکانه، اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاوریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه