اخبار داغ

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس:

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کاج اعلام شد

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کاج اعلام شد
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کاج گفت: جشنواره در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و هدف فرهنگ‌سازی، آموزش و کشف استعدادها در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، محمدجعفر دوستدار امروز در نشست خبری جشنواره هنری رسانه‌ای کاج به غفلت در بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: باوجود فعالیت‌‌های انجام گرفته در این حوزه از مباحث آسیب‌های اجتماعی غفلت شده و متاسفانه وضعیت خوبی در این حوزه وجود ندارد که می‌توان به مصادیقی همچون اعتیاد، حاشیه‌نشینی،خانواده و طلاق اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی با تاکید بر حرکت به سمت توقف این آسیب‌ها افزود: احصاء خلاءهای موجود در جامعه به عنوان مهمترین اولویت معاونت اجتماعی است که باید با همدلی و هم‌افزایی به سمت محو این آسیب‌ها حرکت کنیم؛ هرچند معاونت اجتماعی سپاه فجر به دنبال تصدی‌گری در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیست و دنبال ایجاد تسهیل‌گری در این حوزه هستیم.
,
 
,
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با تصریح بر کار مردمی و محله محور به عنوان رویکرد این معاونت، گفت: باید محلات را خودکفا کنیم و این کار نباید به صورت صوری و فصلی باشد.
,
 
,
دوستدار در ادامه با تاکید بر بر لزوم نشان دادن الگوهای موفق جامعه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و معرفی جشنواره کاج به عنوان یکنمود عینی در هم‌افزایی دستگاهی تصریح کرد: این جشنواره در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و هدف فرهنگ‌سازی، آموزش و کشف استعدادها در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کند.
,
 
,
وی کاهش مصادیق آسیب‌های اجتماعی را از اهداف جشنواره کاج بیان و تصریح کرد: فعالیت این جشنواره در حوزه چند رسانه‌ای و ادبی هنری است که کرونا و تاثیر آن بر کاهش و یا افزایش آسیب‌های اجتماعی بخش ویژه این جسنواره است.
,
 
,
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کاج را دهم دی ماه سال جاری اعلام و بیان کرد: باید کار به صورت جدید شکل گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه