اخبار داغ

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه باند دوم محور ازنا - اراک اختصاص یافت

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه باند دوم محور ازنا - اراک اختصاص یافت
گودرزی گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه باند دوم محور ازنا- اراک از محل ماده 56 تصویب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک حسین گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماده ۵۶ راهکار خوبی است که در سال پایانی دولت و نبود اعتبارات کافی در بودجه سنواتی، جهت تکمیل پروژه های در حال انجام و تزریق اعتبار مورد نیاز به پروژه ها کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در همین راستا با تصویب سازمان برنامه و بودجه و پذیرش بانک های عامل، پیمانکاران پروژه ها به بانک عامل معرفی و از اعتبارات بانکی جهت تکمیل پروژه های خود استفاده می کنند.

,

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت تضمین پرداخت اقساط بانک را از طریق بودجه سنواتی بر عهده می گیرد و پروژه می تواند تکمیل گردد و پیمانکار منتظر تزریق قطره چکانی بودجه های سنواتی نمی ماند.

,

گودرزی با اشاره به این که برای چند پروژه استان از این راهکار استفاده شده است عنوان کرد: از این پتانسیل برای چند پروژه از جمله باند دوم محور ازنا-اراک استفاده  شده که در این راستا حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است.

,

وی بیان کرد: بانک های عامل نیز تعیین شده و مراحل آن در حال انجام است که این اعتبار برای تکمیل نهایی این پروژه تا اراک کافی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه