اخبار داغ

فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز:

گردان‌های سایبری خنثی کننده نقشه‌های دشمنان در فضای مجازی/ ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

گردان‌های سایبری خنثی کننده نقشه‌های دشمنان در فضای مجازی/ ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود
فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز گفت: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان کشور هستند که در همین راستا، بسیج برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، گردان‌های سایبری را راه‌اندازی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حسین حسین‌زاده  در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در هفته بسیج امسال ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و.. در شهرستان اصلاندوز با شعار "بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین" برگزار می‌شود که اغلب آن‌ها در بستر فضای مجازی بوده و برنامه‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد افراد محدود برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: اطلاع‌رسانی گسترده از خدمات و دستاوردهای بسیج بر عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران است که امید است این دستاوردها به بهترین شکل ممکن منعکس شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، سرکشی به پایگاه‌های مقاومت، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میقات صالحین، غربالگری خانه به خانه با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و راه‌اندازی پایگاه حافظان سلامت از برنامه‌های این هفته است.

,

حسین بیان کرد: بسیجیان شهرستان اصلاندوز در سال‌جاری در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،  با مشارکت مردم، بارها معابر و اماکن پر رفت‌وآمد را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

,

ویافزودد: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان کشور هستند که در همین راستا، بسیج برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، گردان‌های سایبری را راه‌اندازی کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه