اخبار داغ

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بندرعباس:

الگوی تشکیل قرارگاه های تحول محلات هرمزگان در همه استان ها اجرا می شود

الگوی تشکیل قرارگاه های تحول محلات هرمزگان در همه استان ها اجرا می شود
سردار سلیمانی گفت: طرح تحول محلات در هرمزگان، کاربسیار خوب و ستایش انگیز هست و در کشور هم در حال الگوبرداری هست و ما تلاش می کنیم این الگو را در معرض همه دلسوزان انقلاب و رده های مختلف سپاه و بسیج در استان ها قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور امروز در آیین افتتاح نمایشگاه طرح تحول محلات در بندرعباس اظهار کرد: کار خوبی که در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان انجام داده، ایجاد قرارگاه های تحول محلات در سطح استان است که دقیقا متناسب با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب بخصوص هدف گذاری که معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب برای ملت ایران انجام دادند یعنی تشکیل  دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی در جامعه اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: محلات اصلی ترین بخش های اجتماع ما هستند چه در شهرها و روستاها از قدیم محلات در جغرافیای ایران اسلامی دارای هویت بودند با پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت یافتن نقش مردم در سرنوشت امور شاهد آن بودیم که در طول 41سال گذشته هر سال یک انتخابات برگزار می شد و مردم نقش پررنگی داشتند.

,

سلیمانی ادامه داد: این بخش که مردم بیاند در سرنوشت خودشان مشارکت کنند شرکت در انتخابات است اما مردم سالاری دینی جنبه ها متفاوت دیگر هم دارد که در واقع در همه بخش ها، مردم سالار خودشان باشند و وقتی مردم علاوه بر انتخابات در بقیه موضوعات حضور داشته بانشد و مشارکت کنند همه جنبه های مردم سالاری دینی محقق می شود.

,

رییس سازمان بسیج با بیان تفاوت مردم سالاری دینی با دموکراسی های امروز غربی تصریح کرد؛ آن ها فقط مردم سالاری تک بعدی هستند که شرکت در انتخابات است و نظیر انتخابات آمریکا در میان دوتا حزب که از طریق پول و رسانه کنترل افکار عمومی را در اختیار دارند اما در الگوی مردم سالاری دینی، مشارکت مردم در همه جنبه هاست.

,

وی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه های محلات با هدف گزاری تحقق محله اسلامی، دقیقا استفاده از همه قابلیت های جنبه های اسلامی است گفت: استان هرمزگان در اجرای این طرح، سابقه چندساله ای دارد که امروز با برگزاری این نمایشگاه، فعالیت ها و توانمندی های قرارگاه را به نمایش گذاشته و هاکی از این دارد که اهداف این قرارگاه ها بلند مدت هست و این نگاهشان در عین حالی که برنامه های 5ساله و کوتاه مدت دارند خیلی هوشمندانه و عالمانه شکل گرفته اند.

,

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه عده ای مجاهدت کردند و خون دل خوردند تا این قرارگاه ها شکل گرفته و تحقق همه جنبه های مردم سالاری دینی مجاهدت است بیان کرد: خیلی از مشکلات ما با مجاهدت برطرف می شود و با اعتلا در زمینه های فرهنگی، تشکیل دولت اسلامی تحقق کامل پیدا می کند و رهبر معظم انقلاب می فرمایند تا دولت اسلامی شکل نگیرد جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی محقق نمی شود.

,

فرمانده سازمان بسیج کشور یادآور شد: طرح تحول محلات در هرمزگان، کاربسیار خوب و ستایش انگیز هست و در کشور هم در حال الگوبرداری هست و ما تلاش می کنیم این الگو را در معرض همه دلسوزان انقلاب و رده های مختلف سپاه و بسیج در استان ها قرار بگیرد.

,

وی خاطرنشان کرد:کانون خانواده، مدرسه، مسجد و محله چهار رکن موثر و اقداماتی هستند که به سایر جنبه ها، نیازها و حل مسائل مردم توجه شده و کار زیبایی هست و ان شالله که خیر و برکت برای استان هرمزگان و کل ایران اسلامی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه