اخبار داغ

استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران:

آلودگی هوا مشکلی اساسی در استان اصفهان/ خودروهای عبوری به سمت جنوب کشور یکی از منابع آلودگی نصف جهان است

آلودگی هوا مشکلی اساسی در استان اصفهان/ خودروهای عبوری به سمت جنوب کشور یکی از منابع آلودگی نصف جهان است
استاندار اصفهان گفت: تریلرها و ماشین هایی که به سمت جنوب کشور حرکت می کنند یکی از منابع آلودگی استان اصفهان هستند، به همین جهت در سال 1382 پروژه احداث آزادراه کنارگذر شرق اصفهان شروع شده و امروز بخشی از آن به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه مراسم بهره برداری از آزادراه کنار گذر شرق اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه یکی از مشکلات اساسی ما در استان اصفهان آلودگی هوا است، گفت: یکی از اقدامات بزرگی که از سالیان پیش برای حل آلودگی هوا انجام شده این بود که حجم ترافیک ها کم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تریلرها و ماشین هایی که به سمت جنوب کشور حرکت می کنند یکی از منابع آلودگی استان اصفهان هستند، به همین جهت در سال 1382 پروژه احداث آزادراه کنارگذر شرق اصفهان شروع شده و متاسفانه تا سال 1385 فقط 10 درصد پروژه انجام شده است.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه از سال 1395 این پروژه با اقدام خوب سازمان بازنشستگی کشور یک رونق بهتری گرفت، اظهار کرد: در این چند سال پایانی، به مسائل و مشکلات زیادی برخورد کرد که به اختلافات ربط پیدا می کرد.

,

رضایی بیان کرد: در جلسات متعددی که همکاران من انجام دادند، مشکلات و اختلافات موجود حل و رفع شد و در واقع یک پیشرفت کاری خوبی را این پروژه به خود گرفت و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

,

وی مزایای بهره برداری از این پروژه را کاهش تلفات جاده ای و ایمنی سفرها دانست و تصریح کرد: پیش بینی می شود تا 15 درصد کاهش تلفات و جان باختگان تصادفات را به واسطه راه اندازی این آزادراه شاهد باشیم؛ همچنین کاهش مصرف سوخت هم مزایای دیگر بهره برداری از این آزادراه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه