اخبار داغ

بسته ویژه حوادث «شیرازه»؛

از دستگیری قاتل در صدرا تا پلمب انبار احتکار میلیاردی پیاز در پاسارگاد

از دستگیری قاتل در صدرا تا پلمب انبار احتکار میلیاردی پیاز در پاسارگاد
مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید., شیرازه,
 
,
توقیف وانت پیکان و کشف 100 کیلو تریاک در داراب
, توقیف وانت پیکان و کشف 100 کیلو تریاک در داراب,
 
,
جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف 100 کیلو تریاک در شهرستان داراب خبر داد. 
,
 
,
سردار یوسف ملک‌زاده، گفت: در راستای مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی منتهی به این شهرستان، به یک خودرو وانت پیکان مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.
,
 
,
سردار ملک‌زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودرو را توقیف و راننده آن را نیز دستگیر کنند.
,
 
,
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 100 کیلو تریاک کشف شد، بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.
,
 
,
قاتل کمتر از 20 دقیقه در چنگال قانون گرفتار شد
, قاتل کمتر از 20 دقیقه در چنگال قانون گرفتار شد,
 
,
معاون اجتماعی پلیس فارس از دستگیری قاتل در کمتر از 20 دقیقه توسط ماموران انتظامی در شهر صدرا خبر داد.
,
 
,
کاووس محمدی، بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر صدرا به ماموران اعلام شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که در پی مشاجره لفظی بین دو نوجوان 20 و 22 ساله، فرد 20 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه قاتل 22 ساله بلافاصله از صحنه درگیری متواری شده است، عنوان داشت: ماموران انتظامی سریعا با اجرای طرح مهار و ترفندهای خاص پلیسی موفق شدند در کمتر از 20 دقیقه ضارب را که با یک سواری پراید قصد فرار داشت در یکی از محله‌های شهر صدرا شناسایی و آن را دستگیر کنند.
,
 
,
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: علت اصلی این درگیری مشکلات شخصی بین طرفین بوده است.
,
 
,
سرقت موتورسیکلت در اصفهان و کشف در آباده
, سرقت موتورسیکلت در اصفهان و کشف در آباده,
 
,
فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران کلانتری 14 ایزدخواست شهرستان آباده در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت‌های احتمالی، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا بلاصاحب مشکوک شدند.
,
 
,
خسرو رزمجویی، اظهار داشت : ماموران پس از انجام بررسی‌های کارشناسی و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، مطلع شدند که موتورسیکلت یاد شده دارای سابقه سرقت از استان اصفهان می باشد. 
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند و یا حداقل آن را به تأخیر می‌اندازد مجهر کنند.
,
 
,
استفاده و پرواز کوادکوپترو هلی‌شات‌ها در مناطق مسکونی بدون مجوزقانونی ممنوع است
, استفاده و پرواز کوادکوپترو هلی‌شات‌ها در مناطق مسکونی بدون مجوزقانونی ممنوع است,
 
,
فرمانده انتظامی لارستان از کشف و ضبط یک دستگاه هلی شات توسط ماموران کلانتری 13 لطیفی این شهرستان خبر داد. 
,
 
,
داود امجدی، افزود: ماموران کلانتری 13 لطیفی لارستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه هلی‌شات که در حال پرواز بود و از اماکن عمومی در حال فیلمبرداری و عکس برداری بود با تحت پوشش قرار دادن محل فرود، بلافاصله وارد عمل شدند و از مالک آن تقاضای مجوز کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مالک دستگاه فاقد مجوز پرواز بود، عنوان داشت: با هماهنگی مقام قضائی هلی‌شات مذکور توقیف شد.
,
 
,
امجدی،بیان داشت: پرواز هرگونه شئ پرنده، هلی شات و کوادکوپتر در مناطق مسکونی به دلیل ایجاد مشکلات اجتماعی، امنیتی و روانی که بعضا به همراه فیلمبرداری و عکاسی انجام می‌شود و می‌تواند با پرواز بر روی مراکز حساس و حیاتی مورد سوء استفاده  افراد و دشمنان قرار بگیرد بدون مجوز قانونی ممنوع است و با مالک آن برخورد قاطع می‌شود.
,
 
,
اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در کوه چنار
, اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در کوه چنار,
 
,
فرمانده انتظامی کوه چنار از اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد وگفت: در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یگان‌های انتظامی این شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مقام قضائی به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.
,
 
,
لطف الله محمدی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها، 9 کیلو انواع مواد مخدر کشف و  25 نفر معتاد و خرده فروش نیز دستگیر شدند، عنوان داشت: در این خصوص 20 منقل خانه که باعث نارضایتی شهروندان شده بود پاکسازی و پلمب شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.
,
 
,
دستگیری سارق سابقه دار با 38 فقره سرقت در فراشبند
, دستگیری سارق سابقه دار با 38 فقره سرقت در فراشبند,
 
,
فرمانده انتظامی فراشبند از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار با 38 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
,
 
,
کرامت اله برومندی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت منزل وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 
,
 
,
وی افزود: ماموران کلانتری مرکزی فراشبند با بررسی سرنخ های به جامانده و انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
,
 
,
برومندی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به 38 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کرد، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
,
 
,
پلمب انبار احتکار 3 میلیاردی  پیاز در پاسارگاد
, پلمب انبار احتکار 3 میلیاردی  پیاز در پاسارگاد,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از شناسایی و پلمب یک انبار احتکار پیاز به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد. 
,
 
,
مصطفی توکلی، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، با اقدامات فنی و تخصصی محل احتکار پیاز را در یک انبار شناسایی کردند.
,
 
,
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار موفق شدند 80 تن پیاز  احتکار شده را کشف کنند.
,
 
,
فرمانده انتظامی پاسارگاد با بیان اینکه در این خصوص یک نفر به مراجع قضائی معرفی شد، عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
,
 
,
توکلی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی مبارزه خواهد کرد.
,
 
,
توقیف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق در داراب
, توقیف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق در داراب,
 
,
فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، در یک عملیات ضربتی 2 دستگاه پژو توقیف و در بازرسی از آنها، 13 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
,
 
,
علیرضا نوشاد، اظهار داشت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی‌های این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به 2 دستگاه پژو پارس و 405 مظنون و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
,
 
,
نوشاد ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، 3 هزار و 791 پاکت تنباکو میوه‌‌ای خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.
,
 
,
فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر اظهار نظر کارشناسان، 13 میلیارد ریال برآورد شده است.
,
 
,
واژگونی پژو  با 2 کشته
, واژگونی پژو  با 2 کشته,
 
,
رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: بر اثر واژگونی سواری پژو آردی در محور خرم‌بید-صفاشهر، 2 نفر کشته شدند. 
,
 
,
عبدالهاشم دهقانی، بیان کرد: شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور خرم‌بید-صفاشهر، به مأموران اعلام شد.
,
 
,
وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو آردی با 2 سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن هر 2 نفر بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.
,
 
,
رئیس پلیس راه شمالی استان، بیان کرد: کارشناسان نداشتن توجه به جلو از سوی راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه