اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه دلفان:

بسیج یک ایدئولوژی اصیل در جهان بشریت است

بسیج یک ایدئولوژی اصیل در جهان بشریت است
دالوند با اشاره به اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در دلفان گفت: بسیج یک ایدئولوژی اصیل در جهان بشریت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ پاسدار علی دالوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از تمام آزمون‌های سخت با موفقیت بیرون آمده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بسیج امروز یک سازمان یا یک‌نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نیست، بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته می‌شود، بسیج یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژِی اصیل در جهان بشریت است و حدومرز نمی‌شناسد.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بستر فضای مجازی و حقیقی برگزار خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی بسیجیان شهرستان دلفان هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی و با شعار «بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین» همراه با استماع بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.

,

دالوند عنوان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان باهدف پیشگیری و فرهنگ‌سازی در هفته بسیج انجام خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان بیان داشت: برگزاری ایست و بازرسی نمادین پنجم آذرماه در سطح همه محلات با حضور بسیجیان از برنامه‌های است که در این هفته برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه