اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد؛

الزام واحدهای صنفی مازندران به دریافت کد سلامت

الزام واحدهای صنفی مازندران به دریافت کد سلامت
حسینقلی قوانلو گفت: با توجه به اهمیت مشارکت واحدهای صنفی و صنعتی در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی، ضروری است تمامی متصدیان واحدهای صنفی نسبت به ثبت مشخصات واحد صنفی خود در سامانه سلامت اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینقلی قوانلو در گفت و گو با بلاغ، اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی استان مازندران که تاکنون نسبت به ثبت مشخصات واحد خود در سامانه سلامت اقدام نکرده‌اند در اسرع وقت باید نسبت به این امر اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی افزود: در راستای مقابل با ویروس کرونا و بر اساس ضوابط اعلامی و با توجه به اهمیت مشارکت واحدهای صنفی و صنعتی در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی، ضروری است تمامی متصدیان واحدهای صنفی نسبت به ثبت مشخصات واحد صنفی خود در سامانه سلامت اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: چنانچه واحدی نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نکرد و کد مربوطه را دریافت نکند، بر اساس مقررات با او برخورد خواهد شد.

قوانلو تصریح کرد: کلیه واحدهای صنفی و صنعتی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل و همچنین ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی با رعایت حفظ سلامت خود و دیگران هستند.

وی در پایان متذکر شد: اجرای گشت مشترک بازرسی از سوی سازمان با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و برخی دستگاه‌های مرتبط، به صورت منظم و مستمر برای نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی از سوی اصناف در حال انجام است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه