اخبار داغ

تحلیل‌گر سیاسی:

فضای مجازی با اینترنت ملی قابل مدیریت مطلوب است/ نقش مهم رزمندگان مجازی در برابر هجمه رسانه‌ای دشمن

فضای مجازی با اینترنت ملی قابل مدیریت مطلوب است/ نقش مهم رزمندگان مجازی در برابر هجمه رسانه‌ای دشمن
امیری، با اشاره به این که دشمن در کنار جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه، جنگ رسانه ای قوی را علیه ما رقم زده است گفت: در غائله آبان 98 بیشترین هجمه را از جانب تیم های آلبانی نشین منافقین با ورودشان به شبکه های اجتماعی داشتیم که همین موارد می تواند نقش اینترنت ملی در مدیریت فضای مجازی کشور برجسته کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حیدرامیری در گفت و گو با سفیر افلاک با اشاره به حوادث آبان ۹۸ اظهار داشت: در اعتراضات و راهپیمایی آبان که در ابتدا با وجهه ای مردمی و مسالمت آمیز در پی اصلاح مصرف سوخت و در اوج غافلگیری دشمنان اتفاق افتاد، با شروع فعالیت تیم های رسانه ای دشمنان در سریعترین زمان ممکن، اعتراضات رنگ وبوی امنیتی شدن به خود گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: بعد از پیام رهبر انقلاب و آگاهی قشر مذهبی، مردمی، لایه متوسط جامعه و افرادی که در تنگا بودند، صف معترضین مسالمت آمیز از معاندین سلطنت طلب ها و منافقین جدا و مردم کف خیابان ها را تخلیه کردند و اعتراضات وارد بعد امنیتی خود شد.

,

تحلیل گر سیاسی مسائل غرب آسیا با اشاره به سرعت بالای انتشار در فضای مجازی عنوان کرد: رسانه های بیداری دشمن و فرستنده های ماهواره ای همچون ایران اینتر نشنال، بی بی سی و بسیاری از تلویزیون های دیگر مشغول سم  پاشی بر قلب واقعیت ها وتحریف واقعیات شدند، دشمنان با دردست داشتن فضای رسانه ای امنیتی به راحتی در فضای مجازی زمان و مکان اعتراض را اعلام می کردند.

,

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما ورسانه های ملی در نحوه مقابله با فضای رسانه ای دشمن خاطرنشان کرد: رسانه های داخلی و خارجی در بحبوحه فتنه ها نقشی مهم برعهده دارند، تشکیل اتاق های فکر رسانه ای برای بیان، تشریح و تبیین وقایع و قضایای پشت پرده جنگ امنیتی رسانه ای دشمن باحضور کارشناسان خبره، زبده،آگاه و باسواد ضروری است؛ باید با استفاده از روش های مدیریت افکار عمومی و اقناع سازی مخاطب،فضای ذهنی جامعه را کنترل و مدیریت کرد.

,

امیری تصریح کرد: در غائله  آبان ۹۸ بیشترین هجمه را از جانب تیم های آلبانی نشین منافقین، با به دست گرفتن عنان کار،داشتیم، با اکانت های فیک در تمام شبکه های مجازی وارد شده بودند و با دادن اطلاعات غلط،افراد عوام را برای شورش در خیابان ها تهییج ،تشویق، تطمیع و ترغیب می کردند.

,

افسر ارشد جنگ نرم بیان کرد: رسانه های انقلابی،رزمندگان مجازی و افسران جنگ نرم وظیفه سنگینی بر عهده دارند باید در میدان شبکه های مجازی حضور پررنگی داشتنه باشند چراکه دشمنان با راه اندازی تیم های مخرب مجازی وحضور در کانال ها و شبکه های مجازی مردم را فریب می دهند.

,

وی با اشاره به لزوم آگاه سازی مردم نسبت به جنگ رسانه ای دشمن اذعان داشت: دشمنان با تجهیز نیروهای خود در فضای مجازی و حقیقی به دنبال فریب افکار عمومی و بروز فتنه ها ی بزرگ تر در آینده هستند، امروز دشمنان در کنار جنگ اقتصادی و تحریم های ضالمانه ، جنگ رسانه ای قوی را علیه ما رقم زده است.

,

امیری نقش اینترانت و اینترنت ملی را در مدیریت فضای مجازی کشور ضروری دانست و گفت: در بررسی فتنه های ناموفق دشمنان،شاهد فعالیت اکانت های فیک از سمت عربستان و ارتش اسرائیلی  مسلط به زبان فارسی هستیم. و به تازگی هم با ربات های هشتگ ساز در صدد ترند دروغین هشتگ ها برای انجام عملیات روانی علیه ملت ها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه