اخبار داغ

پیگیری مطالبات مردمی؛

گلایه معلولان از عدم مناسب سازی ادارات و بانک‌ها در لنده+تصاویر

گلایه معلولان از عدم مناسب سازی ادارات و بانک‌ها در لنده+تصاویر
مناسب سازی شهری به عنوان یک امر ضروری برای تردد جامعه معلولین و جانبازان است که متاسفانه در این سالها چندان به این اصل مهم از سوی ادارات و نهادها و بانک ها توجه نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس بررسی مشکلات معلولان و تحمل سختی ها و مشقت های آنان در محیط خانه و جامعه آن قدر زیاد است که بازگویی آن نیازمند ساعت ها بحث و گفت و گو است امروزه مهمترین مشکل معلولان در خروج از منزل نامناسب بودن فضای مبلمان شهری و ورودی ادارات و بانک ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

, ,

 

,

وجود چاله های بسیار در طول مسیر خانه تا ادارات و نهادها وبانک ها و بعضا عدم جانمایی پل بر روی جدول برای تردد معلولان باعث گلایه های بیشمار این قشر از جامعه شده است.

,

 

,

, ,

 

,

عدم جانمایی رمپ ورودی در ورودی ادارات و بانک ها در شهرستان لنده یکی از مشکلات چندین و چند ساله جامعه معلولین است که متاسفانه این مهم در فرمانداری، شهرداری، بانک های شهر لنده رعایت نشده است و جالب است که ساختمان های مذکور بعضا دو تا سه طبقه هستند که فاقد آسانسور هستند و همین امر بر گلایه مندی معلولین افزوده است.

,

به هرحال لازم است اداره بهزیستی شهرستان لنده و بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده بعنوان متولیان حوزه معلولان و جانبازان با تشکیل جلسه ای پیرامون حل مشکلات مبلمان شهری و فضای ورودی ادارات شهرستان با مسئولین این ادارات جلسه ای داشته باشند و آنان را مکلف به اجرای رمپ ویژه معلولان و جانبازان در ورودی ادارات خود نمایند.

,

متاسفانه در این سال ها برخی ادارات وعده ایجاد رمپ ورودی را به برخی از معلولین و مراجعین سالمند داده اند که باگذشت دو الی سه سال هنوز اجرایی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه