اخبار داغ

نائب رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

اجرای طرح مسکن ملی سرخس در انتظار همکاری آستان قدس

اجرای طرح مسکن ملی سرخس در انتظار همکاری آستان قدس
لالوی گفت: زمین‌هایی که مربوط به دستگاه‌های دولتی است برای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان سرخس استفاده می‌شود، اما مسئله اصلی ما بحث واگذاری زمین توسط آستان قدس رضوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا لالوی، عضو شورای شهر اسلامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ درباره اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سرخس اظهار کرد: در مورد این موضوع با نماینده مجلس جلسه داشتیم و تعدادی از ادارات شهرستان نیز برای این طرح با توجه به زمین‌هایی که در سطح شهر دارند ثبت نام کردند و قرار است زمین‌هایی که مربوط به دستگاه‌های دولتی است برای طرح اقدام ملی مسکن استفاده شود و اولویت با کارکنان آن سازمان که فاقد مسکن هستند، است و بقیه اقشار جامعه را نیز شامل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: لیست زمین‌های سازمان‌های دولتی به اداره کل راه و شهرسازی ارسال شده است تا در ثبت نام‌های آینده طرح اقدام ملی مسکن برای سرخس در نظر گرفته شود.

,

نائب رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی درباره همکاری آستان قدس رضوی برای واگذاری زمین گفت: مسئله اصلی ما بحث واگذاری زمین توسط آستان قدس رضوی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سرخس است که نظر آستان قدس رضوی بر واگذاری زمین نیست و مسئولان آستان قدس رضوی قصد ساخت تا ۱۰۰ واحد مسکونی دارند اما نظر ما این است که زمین را در اختیار ما قرار بدهند.

,

وی ادامه داد: قصد ما این است که آستان قدس رضوی به صورت سالانه طبق نظر کارگروهی که در این زمینه تشکیل شده است، تعدادی زمین را برای طرح اقدام ملی مسکن واگذار کند زیرا اگر آستان قدس رضوی بخواهد مسکن بسازد فقط برای یک بار انجام می‌شود که با ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی مشکل مسکن در سرخس حل نمی‌شود.

,

لالوی تصریح کرد: اگر واگذاری زمین سالانه انجام شود، در قالب طرح اقدام ملی مسکن می‌توان به صورت سالانه تعدادی مسکن به افراد فاقد مسکن تحویل داد.

,

وی با اشاره به مراحل تصویب طرح جامع شهری تاکید کرد: در این طرح به دنبال آن هستیم که تراکم را افزایش دهیم و اگر در سطح امکان افزایش تراکم نباشد این کار در ارتفاع انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه