اخبار داغ

نماینده کرج:

مسئولین البرز تصمیم به "خلع ید" مالک بیمارستان امام خمینی کرج گرفتند/ پیگیر پرداخت معوقات پرسنل این مرکز هستیم

مسئولین البرز تصمیم به "خلع ید" مالک بیمارستان امام خمینی کرج گرفتند/ پیگیر پرداخت معوقات پرسنل این مرکز هستیم
علیرضا عباسی گفت: متولیان امر تصمیم گرفتند مالک فعلی بیمارستان امام خمینی کرج را به دلیل عمل نکردن به تعهدات و ادامه مشکلات بیمارستان خلع ید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه با اشاره به اینکه شامگاه پنج شنبه جلسه ای در استانداری البرز درباره وضعیت بیمارستان امام خمینی کرج برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در این نشست متولیان امر تصمیم گرفتند مالک فعلی این مرکز درمانی را به دلیل عمل نکردن به تعهدات و ادامه مشکلات بیمارستان خلع ید کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علیرضا عباسی با اشاره به اینکه این تصمیم گیری تا کنون اعلام رسمی نشده است، افزود: قدم بعدی حل مشکلات این بیمارستان توافق با یک مجموعه و خریدار دارای اهلیت برای تملک بیمارستان و سامان بخشیدن به امور و همچنین پرداخت معوقات پرسنل است و پیگیر حل مشکلات کارکنان و عوامل این مجموعه خواهیم بود.
,
 
,
11 دی ماه 98 تیتریک در گزارشی با تیتر پرسنل بیمارستان امام خمینی به علت مضیقه مالی فرش زیر پایشان را هم فروختند! به وضعیت نابسامان این بیمارستان پرداخت که در آن عوامل این مرکز اعلام کرده بودند؛ پرستاران و پرسنلی هستند که خانه، فرش و خودرو خود را فروخته اند تا زندگی خود را مدیریت کنند، عده ای نتوانستند حتی فرزندانشان را به دانشگاه بفرستند و به مشکلات مالی جدی برخوردند اما امیدواریم با فعال شدن بیمارستان به درآمد زایی برسیم و خدمات در شان مردم البرز ارائه شود. 
, پرسنل بیمارستان امام خمینی به علت مضیقه مالی فرش زیر پایشان را هم فروختند, پرسنل بیمارستان امام خمینی به علت مضیقه مالی فرش زیر پایشان را هم فروختند,
 
,
همچنین 28 شهریور 99 امام جمعه کرج در خطبه های مکتوب نماز جمعه در تذکری گفت: بعضی از مسائل را باید به ‌سرعت انجام داد گاهی عرض کرده ‌ایم اگر در مورد موضوعی توان ندارید رسماً اعلام کنید، تا با مشارکت مردم به‌سرعت آن کار را حل کنیم. واقعاً بیمارستان امام خمینی (ره) شاخص خوبی برای نمره دادن به توان اجرائی مدیران استان است که هنوز به سامان نرسیده است.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه