اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

لایروبی رودخانه‌های لرستان نیازمند اعتبار است/ احتمال آبگرفتگی معابر

لایروبی رودخانه‌های لرستان نیازمند اعتبار است/ احتمال آبگرفتگی معابر
پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه لایروبی رودخانه‌های استان نیازمند تامین اعتبار است گفت: بارندگی‌ها تاکنون مشکلی در استان ایجاد نکرده و احتمال آبگرفتگی در عصر امروز وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پازوکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به میزان بارش بارندگی در این سامانه بارشی، از مدت‌ها قبل هشدارهای لازم مبنی بر لایروبی رودخانه‌ها و پاکسازی جداول ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: همه دستگاه‌های مربوطه آماده‌باش هستند و تلاش شده تا ایمنی لازم برای این حجم بارشها ایجاد شود تا مشکلات سیلابی رخ ندهد.

,

مدیر کل مدیریت بحران لرستان تصریح کرد: با توجه به این میزان بارش تلاش شد تا لایروبی رودخانه های خرم آباد و پلدختر صورت گیرد تا حوادثی مانند سیل ایجاد نشود.

,

پازوکی عنوان کرد: برای لایروبی رودخانه ها اعتبارات زیادی نیاز است اما تاکنون دستگاه ها از اعتباراتی که در اختیار داشتند برای لایروبی استفاده کردند تا بعد از تخصیص اعتبارات لایروبی، این هزینه در اختیارشان قرار گیرد.

,

وی بیان کرد: سامانه بارشی از روز گذشته در منطقه فعال شده و خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر مشکلاتی به دلیل بارش باران گزارش نشده اما احتمال آبگرفتگی معابر در عصر امروز پیش بینی می شود.

,

مدیر کل مدیریت بحران لرستان با اشاره به قطع برق در برخی از مناطق گفت: قطع برق در برخی از مناطق به دلیل اجرای یک مانور بود که از چند روز قبل هم در رسانه‌ها اعلام شده بود اما قطعی به دلیل بارش باران نبوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه