اخبار داغ

امام‌جمعه چگنی:

بسیج تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کرده است

بسیج تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کرده است
حجت‌الاسلام حافظی گفت: شجره‌ طیبه بسیج مصداق بارز فرصت‌سازی از تهدیدها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام صمد حافظی صبح امروز ضمن تبریک به‌مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فرموده‌ مقام معظم رهبری، بسیج ثمره‌ هنر حضرت امام خمینی(ره) بود، که این نهاد مقدس از دل کوچه و پس‌کوچه‌های شهرها و از متن مردم شکل داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: شجره‌ طیبه بسیج مصداق بارز فرصت‌سازی از تهدیدها است، بسیج در برهه‌ای از تاریخ انقلاب شکل گرفت که بعد از تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای مستکبر که تحقیرشده بود در ۱۳ آبان ماه سال  ۵۸ علاوه بر تهدید زبانی به تهدید عملی و اعزام ناوهای جنگی خود به خلیج‌فارس اقدام کرد و در آن زمان که کشور از امکانات دفاعی مناسب برخوردار نبود، حضرت امام خمینی(ره) کمتر از یک ماه در پنجم آذرماه فرمان تشکیل بسیج را دادند و به عبارتی آن تهدید تبدیل به فرصت شد.

,

امام‌جمعه چگنی عنوان کرد: مجاهدت به‌دوراز بی‌انضباطی، تدین، بصیر بودن، غیور، پاسدار خطوط و آرمان‌های انقلاب، عاشق علم، اهل آباد کردن دنیا و… ازجمله شاخصه‌های بسیج با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به شمار می‌رود.

,

وی تصریح کرد: بسیج یک فرهنگ است که در تمام طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی این را به اثبات رسانده که هر مشکلی در جامعه با عزم، روحیه و فرهنگ بسیجی و انقلابی برطرف می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه