اخبار داغ

معاون اجرائی سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

اجرای طرح «هر پایگاه یک خدمت» در بیش از ۲ هزار پایگاه بسیج

اجرای طرح «هر پایگاه یک خدمت» در بیش از ۲ هزار پایگاه بسیج
منصور ذوالعلی گفت: دو هزار و ۱۷۶پایگاه در سراسر استان در زمینه های مختلف که نیاز جامعه است فعالیت خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سرهنگ منصور ذوالعلی عصر امروز در دومین روز از هفته بسیج در آغاز طرح شهید سلیمانی و پویش «هر پایگاه یک خدمت» در محل پایگاه مقاومت شهید وجدانی شهر کرمان گفت: طرح پویش سلیمانی در هفته بسیج به منظور خدمت رسانی و در شرایطی که قرار داریم به منظور مبارزه با کرونا انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۷۶پایگاه در سراسر استان در زمینه های مختلف که نیاز جامعه است، فعالیت خواهند داشت، عنوان کرد: از جمله فعالیت ها می توان به کمک مومنانه، نذر خون، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، اهدا بسته های لوازم التحریر و ... اشاره کرد.

,

وی ابراز کرد: یکی از بزرگترین دلایل تشکیل بسیج به منظور خدمت رسانی است و این طرح به منظور خدمت رسانی بی منت به محرومین آغاز شده و تاپایان هفته بسیج ادامه دارد.

,

ذوالعلی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طرح پویش هر پایگاه یک خدمت، طرحی محله محور است، بنابراین هر پایگاه بسیج به نسبت جمعیت و جامعه ای که سر و کار دارد، این خدمات را به آحاد جامعه ارائه خواهد داد و این خدمات ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه