اخبار داغ

امام‌جمعه ازنا:

تفکر بسیجی راه برون‌رفت از مشکلات جامعه است

تفکر بسیجی راه برون‌رفت از مشکلات جامعه است
حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه ازنا گفت: راه برون‌رفت از مشکلات جامعه، اقتدا جدی به تفکر بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی سپهوند در گفت‌وگو با ازناخبر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ظرفیت و توانایی جوانان بسیجی در همه عرصه‌ها تأثیرگذار و قابل‌تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ازناخبر,

وی با اشاره به اینکه راه برون‌رفت مشکلات کشور، اقتدا جدی به تفکر بسیجی است، افزود: این تفکر توسط امام راحل عملیاتی شد و امروز این پرچم عظیم و بزرگ به دست بسیج قهرمان است.

,

امام‌جمعه ازنا با اشاره به اینکه مسیر پیشرفت، مقاومت و ماندگاری از راه بسیج عبور می‌کند، عنوان کرد: امروز برای برطرف کردن مشکلات جامعه باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا کند.

,

وی امنیت و عزت کنونی را مرهون رشادت‌های جوانان بسیجی و شهدا دانست و تصریح کرد: بسیج متعلق به یک طبقه خاص نیست، همه ملت ایران بسیجی هستند و اکنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در کشورهای عراق، یمن، فلسطین و لبنان برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه گران شده است.

,

سپهوند با تأکید بر اینکه بسیج و تفکر بسیجی همواره کارگشا بوده است، گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در ایام کرونا نمونه بارز عملکرد بسیجیان در طول این چهار دهه انقلاب اسلامی بوده است.

,

امام‌جمعه ازنا بر لزوم تقویت فرهنگ بسیجی در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و بیان داشت: بایستی فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود تا بسیاری از معضلات جامعه برطرف گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه