اخبار داغ

امام‌جمعه کوهدشت:

بسیجیان کوهدشت در خدمت‌رسانی به مردم غوغا کردند

بسیجیان کوهدشت در خدمت‌رسانی به مردم غوغا کردند
حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت با بیان اینکه در عرصه‌های امنیت، سازندگی، دانشگاه، علم و فناوری، سلامت، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی بسیج حضوری مثال‌زدنی دارد گفت: بسیجیان کوهدشت در خدمت‌رسانی به مردم غوغا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بسیج برگرفته از آیات قرآن و جزء دستورات الهی است، فروتنی و مهربانی از مهم‌ترین فضایل انسانی است که نیروهای بسیجی دارای این‌چنین اخلاقی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در عرصه‌های امنیت، سازندگی، دانشگاه، علم و فناوری، سلامت، محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و …بسیج حضوری مثال‌زدنی دارد، شخصاً شهادت می‌دهم پیشتازی نیروی‌های بسیجی کوهدشت در این راستا کاملاً مشهود بوده و غوغا کردند.

,

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: امروز روز خدمت و تلاش گسترده است، دشمنان اسلام به سمت افول حرکت کرده‌اند و جز فرافکنی در فضای مجازی توان دیگری ندارند.

,

وی با اشاره به طرح‌های مطلوب و در دست اقدام مجلس تصریح کرد: توفیق بسیجی بودن و بسیجی ماندن همراه با خدمت گذاری به محرومین توفیق زیادی است که خداوند متعال به هر قدمی که در این مسیر برداشته شود اجر و پاداش خوبی خواهد داد.

,

طهماسبی ضمن تقدیر از کادر درمان مقابله با کرونا گفت: همه خدمت گذاران در مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی و با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند که به سمت تمدن نوین اسلامی برسیم و این با داشتن روحیه بسیجی وار محقق می‌شود.

,

امام‌جمعه کوهدشت اشاره‌ای به الحاق ناو شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه داشت و بیان کرد: حضور ایران در عرصه آب‌های دوردست پیام «اقتدار و عظمت» به جهان مخابره می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه