اخبار داغ

امید عجیب اصلاح طلبان برای انتخابات 1400؛

سودای ریاست جمهوری دوباره در سر حامیان دولتی که امیدها را تبخیر کرد/غفلت از استراتژی "آزموده را آزمودن خطاست"

سودای ریاست جمهوری دوباره در سر حامیان دولتی که امیدها را تبخیر کرد/غفلت از استراتژی "آزموده را آزمودن خطاست"
در حالی که اصلاح طلبان با حمایت خود از دولت روحانی، شریک ناکارآمدی های دولت او هستند، هنوز برای انتخابات 1400 امید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد، در ماه های پایانی دولت ها معمولا گمانه زنی هایی در خصوص انتخابات آینده مطرح می شود که چه کسانی کاندیدا خواهند شد. با توجه به اینکه دولت روحانی در ماه های پایانی خود قرار دارد، برخی جریانان از الان به تحرکات خود در خصوص انتخابات آینده نمود بیشتری داده اند و تلاش می کنند که در این انتخابات سهمی داشته باشند.

در این میان آنچه که مشخص و واضح است جریاناتی که از دولت حسن روحانی حمایت کرده اند، بدون شک با توجه به حجم نارضایتی که از این دولت در جامعه مطرح است، آینده ای در انتخابات 1400 نخواهند داشت زیرا با شکستی سنگین روبرو خواهند شد. در این میان اما به نظر می رسد این جریانات سودای ادامه حضور در دولت را در سر دارند.

به تازگی محسن هاشمی رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگویی که با یکی از رسانه ها داشته، در خصوص نحوه حضور حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات آینده سخن گفته است. این در حالی است که کارگزاران سازندگی از احزاب اصلاح طلب محسوب شده که از حامیان اصلی دولت روحانی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,
,
,
,
,

, ,

هاشمی حتی در خصوص کاندیداهای احتمالی این حزب نیز سخن به میان آورده است و اسامی آنها را نقل کرده. 

,

آنچه که به عنوان یک سوال عجیب به نظر می رسد این خواهد بود که آیا جریان سیاسی اصلاح طلب به خصوص حزبی که هاشمی در آن عضویت دارد، تحلیلی درست از جامعه دارد؟! 

,

بدون شک پاسخ خیر است زیرا با وجود حمایت هایی که احزاب اصلاح طلب از حسن روحانی و دولت او داشته اند و با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی و سوء مدیریت ها در این دولت، نگاه ها به جریانات سیاسی حامی روحانی یک نگاه منفی خواهد بود.

,

در این میان لازم است که این احزاب سیاسی به میان مردم بروند تا میزان اقبال عمومی به آن ها را ببینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه