اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

شکست راهبردهای استکبار جهانی در برابر جهان اسلام بزرگ‌ترین دستاورد بسیج است

شکست راهبردهای استکبار جهانی در برابر جهان اسلام بزرگ‌ترین دستاورد بسیج است
کریمی گفت: امروز کارایی و کارآمدی بسیج و عملکرد این نهاد مقدس در طول ۴۱ سال انقلاب هم در داخل و هم در بیرون به‌خوبی قابل لمس و ملموس است که در یک کلام می توان بزرگترین دستاورد بسیج را شکست کلیه راهبردهای استکبار جهانی در برابر جهان اسلام و انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی و افتتاح ۱۸۱ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در سطح استان مرکزی که با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور برگزار شد گفت: یکی از بهترین آرزوهایی که می توان در هفته گرامیداشت بسیج داشته باشیم بسیجی مخلص و پا در رکاب ولایت بودن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

کریمی اظهار کرد: امروز کارایی و کارآمدی بسیج و عملکرد این نهاد مقدس در طول ۴۱ سال انقلاب هم در داخل و هم در بیرون به خوبی قابل لمس و ملموس است که در یک کلام می توان بزرگترین دستاورد بسیج را شکست کلیه راهبردهای استکبار جهانی در برابر جهان اسلام و انقلاب اسلامی است.

,

وی ادامه داد: امروز جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی و تفکر بسیج پیشگام در همه عرصه ها است و با یاری خدا برای تحقق تمدن اسلامی با روحیه بسیجی پیش خواهد رفت.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز هر کس دل آن برای انقلاب اسلامی می تپد بسیجی است و دایره بسیج نباید محدود شود افزود: الگویی که مقام معظم رهبری برای بسیج مشخص کرده امیرالمؤمنین(ع) است و شخصیت این بزرگوار آنقدر با عظمت و متعالی است که باید از کلیه توان برای الگو برداری از این شخصیت عظیم داشته باشیم.

,

کریمی بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی هرکجا که بسیجی عمل کردیم عملکردمان موفق بوده و امروز برای عبور از شرایط به شدت نیازمند تفکر بسیج هستیم.

,

وی بیان کرد: تشکیل یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی با ۲۱ هزار نیروی جهادی و متخصص از اقشار مختلف مردم، ۶۴۰ پروژه شامل استخر، کانال انتقال آب، بند خاکی، خدمات روستایی، مسکن محرومین و ساخت پل ، ۱ هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان، ۶۷۰ فرصت شغلی هم از طریق آموزش و هم تسهیلات و تشکیل ۵۶۵ صندوق قرض الحسنه محله محور از جمله اقدامات مهم در طول این ۲ سال گذشته است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در امر مقابله با کرونا بیش از ۱۴ هزار جهادگر از ابتدای این ویروس پای کار بوده اند که توزیع ۱۹۰ هزار بسته معیشتی، و ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر از جمله اقدامات مهم در این راستا بوده و امروز بیش از ۲۰۰ جهادگر در بیمارستان ها و مراکز درمانی به مدافعان سلامت کمک می کنند.

,

کریمی خاطرنشان کرد: امروز به برکت هفته بسیج ۱۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به بهره برداری می رسد که پروژه ها شامل ۵ طرح آب شرب، ۲۴ طرح انتقال آب ، ۲۰  مورد استخر و بندهای خاکی ، ۱۴ مورد قنوات ، ۶ مورد پل و راه های روستایی،  ۱۰ مورد مراکز فرهنگی و مذهبی و ۱۰۲ مورد منزل مسکونی محرومین است که ارزش ریالی پروژه ها ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه