اخبار داغ

گفتگوی تفصیلی با هنرمند بسیجی؛

قلب بسیجیان برای سربلندی ایران می‌تپد/جوانان نخبه در تلاش برای موفقیت ایران

قلب بسیجیان برای سربلندی ایران می‌تپد/جوانان نخبه در تلاش برای موفقیت ایران
ورمزیار، هنرمند بسیجی شهرستان ازنا گفت: تپیدن دلها برای سربلندی ایران، خصلت بسیج است و هر کسی که برای افتخار و سربلندی ایران تلاش کند یک بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، بسیجیان در عرصه های مختلف برای محرومیت زدایی حضور دارند و ثابت کرده اند که در هر جایی بسیج می تواند از حرفه و استعداد خود استفاده کند و در مسیر انقلاب حرکت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک,

فرقی نمی کند بسیجی هنرمند باشد، یا کارمند و کارگر بلکه همه یک هدف والا دارند و آن هم نظام انقلاب اسلامی ایران است که برای این مهم تا پای جان ایستاده اند.

,

بسیجیان همیشه بسیجی وار از آگاهی و هنری که دارند بی منت برای ارائه آموزش به دیگران استفاده می کنند، نمونه های آن را در اردوهای جهادی می توان دید که خدمات فرهنگی و آموزشی در کنار فعالیت های عمرانی صورت می گیرد.

,

در همین راستا به مناسبت هفته بسیج گفتگویی با یکی از هنرمندان بسیجی شهرستان ازنا صورت گرفته که سالهاست در عرصه طراحی و گرافیکی فعالیت می کند و موفقیت های زیادی را کسب کرده است.

,

, ,


بفرمایید چند سال است که مشغول به کار هنری هستید؟

,
, بفرمایید چند سال است که مشغول به کار هنری هستید؟, بفرمایید چند سال است که مشغول به کار هنری هستید؟,

حسین ورمزیار ۱۸ ساله هستم که رشته تحصیلی من علوم تجربی بوده و از دوران کودکی کار نقاشی و طراحی را شروع کردم و این حرفه در واقع نوعی استعداد وراثتی می باشد که افرادی دیگری از خانواده نیز این حرفه را دنبال می کنند.

,

علاقه زیادی به این هنر دارم و به دلیل این که طرح ها شباهت زیادی به واقعیت دارند، جذابیت کار را برایم دوچندان می کند.

,


 

, ,
,

 چه کسانی شما را در این راه تشویق و همراهی کردند؟

,  چه کسانی شما را در این راه تشویق و همراهی کردند؟,  چه کسانی شما را در این راه تشویق و همراهی کردند؟,

پدر ومادرم مشوق های اصلی من در این راه بودند و بعد از والدینم، اساتید توانستند علاوه بر تشویق همراهی زیادی نمایند تا جایی که در بسیاری از مسابقات و جشنواره ها توانسته ام رتبه های خوبی را کسب کنم.

,

من از دوران کودکی نقاشی را شروع کردم و از حدود چهار سالگی و محوریت آن تصورات ذهنی و اسباب بازی هایم بود.

,


 

, ,
,

نگاه و دیدگاه اطرافیان به این هنر چگونه است؟

, نگاه و دیدگاه اطرافیان به این هنر چگونه است؟, نگاه و دیدگاه اطرافیان به این هنر چگونه است؟,

بعضی از افراد این حرفه را به عنوان شغل بنده می شناسند اما این طور نیست واز دید من این حرفه است نه یک شغل و می توان از آن در کنار شغل استفاده کرد.

,

روزانه بین یک تا ۱۲ ساعت را به این کار هنری که انواع مختلفی دارد اختصاص می دهم به طوری که در بخش های طراحی با مداد، زغال، پویانمایی و دیگر طرح ها و تصویر سازی کارهایی انجام می دهم.

,

چه موفقیت هایی تاکنون در این عرصه کسب کرده اید؟

, چه موفقیت هایی تاکنون در این عرصه کسب کرده اید؟, چه موفقیت هایی تاکنون در این عرصه کسب کرده اید؟,

شش سال در مسابقات فرهنگی، هنری دانش آموزان در رشته طراحی رتبه اول  استانی را کسب کرده ام، در رشته طراحی توانستم رتبه دوم کشوری را از آن خود کنم و امسال نیز  برگزیده مسابقات کشوری در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشورشدم.

,

همچنین در مسابقات فرهنگی هنری  بسیج ( نسل سلمان)  که به صورت انفرادی شرکت کرده ام رتبه نخست را به دست آوردم و کسب مقام دوم تیمی ( پویانمایی) در اولین دوره رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج استان که بنده طراح و گرافیست بودم را کسب نمود ام.

,


 

, ,
,

بسیجی در نگاه شما چه کسی است؟

, بسیجی در نگاه شما چه کسی است؟, بسیجی در نگاه شما چه کسی است؟,

به نظر بنده هر کسی که دلش برای این مردم بسوزد و بتپد و به دنبال کسب افتخار برای ایران باشد، بسیجی است.

,

هنرمندان بسیجی در کنار سایر بسیجیان اقدامات قابل توجهی انجام می دهند و با توجه به این که جوانان ایرانی از استعدادهای بالقوه ای برخوردار هستند می توانند در هر رشته و حرفه ای به عنوان یک بسیجی برای کشور افتخاراتی کسب کنند و سبب سربلندی این کشور شوند.

,

همه ما فرزندان ایران زمین در عرصه های هنری، علمی، آموزشی، فرهنگی و سایر بخش ها برای آبادانی و سربلندی ایران عزیز تلاش می کنیم و هر روز موفقیت های زیادی برای این کشور توسط جوانان انقلابی ثبت می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه