اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد:

شاخصه اصلی بسیج عمل به‌هنگام و بصیرت است/ اخلاق؛ فصل بزرگ حرکت یک بسیجی

شاخصه اصلی بسیج عمل به‌هنگام و بصیرت است/ اخلاق؛ فصل بزرگ حرکت یک بسیجی
محمد اسداللهی گفت: سه شاخصه مهم رهبری در مورد بسیجی اخلاق، عمل به هنگام و بصیرت است که قطعا در هر فردی وجود داشته باشد می‌تواند عمل یک بسیجی را به خوبی انجام داده و موفق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌ الاسلام محمد اسداللهی صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در دیدار با امام جمعه محمودآباد، اظهار داشت: امیدواریم شاخصه‌هایی از بسیج که مد نظر مقام معظم رهبری است خصوصا اخلاق که فصل بزرگی از حرکت یک بسیجی بوده در ما وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: بعد از تشکیل از نهاد مردمی توسط امام خمینی(ره) می‌بینیم که بسیجیان در تمامی عرصه از جمله جنگ حضور پر رنگی داشتند و با ایثار و مجاهدت خود توانستند جنگ را مدیریت کنند و البته حضور مردمی هم تاثیرگذار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد مردمی است و ماموریت بسیجی امروز مشخص است و در تمامی عرصه‌ها حضور دارند که اکنون شاهد فعالیت آن‌ها در مقابله با ویروس کرونا هستیم.

,

اسداللهی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه نیز به عنوان یک نیروی بسیجی و انقلابی پای کار باید امروز در تمامی عرصه‌ها حضور داشته باشند، تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا از سال گذشته تا به امروز دیدیدم که خبرنگاران ما چگونه با جان و دل در راستای اطلاع رسانی وضعیت‌ها حضور داشتند.

وی یادآور شد: اصحاب رسانه به خوبی توانستند عملکرد بسیج و حرف بسیجی را به تمام دنیا مخابره کنند.

ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می شود

امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و سلامتی برای بیماران اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی ما با مدیریت زیبای امام (ره) کارهای بسیار اعجاز آمیزی را از بسیج شاهد بودیم.

حجت‌ الاسلام سید داوود موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بزرگی که امام(ره) انجام دادند و باید آن ایام را ایام الله نیز بدانیم، روزی بود که ایشان فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی و بسیج را صادر می‌کنند.

امام جمعه شهرستان محمودآباد تصریح کرد: بحث بسیج و عملکرد آن امروز بسیار تاثیر گذار است و مقام معظم رهبری برای اینکه نام بسیج را عنوان کند می گویند بسیج چیزی شبیه به افسانه است.

موسوی تصریح کرد: بسیج با عمل به هنگام خود توانسته امروز فرهنگ سازی مناسب در مقابل ابر قدرت‌ها بایستند.

وی یادآور شد: جنگ پایان کار بسیج نبوده و آغاز یک عقلانیت در تبعیت از امام و پیشتازی در تمامی عرصه ها بوده است.‌

امام جمعه شهرستان محمودآباد در پایان افزود: ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می شود و اگر کمبود یا مشکلی دیده شود به خاطر نبود بسیج در آنجا بود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
, ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می شود, ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه