اخبار داغ

رئیس ستاد مقابله با کرونا فراهان اعلام کرد

تشدید گشت های نظارتی بر اعمال محدودیت‌های کرونایی در فراهان/پلمپ دو واحد صنفی متخلف

تشدید گشت های نظارتی بر اعمال محدودیت‌های کرونایی در فراهان/پلمپ دو واحد صنفی متخلف
سرپرست فرمانداری فراهان گفت: در روند گشت های تیم های بازرسی و نظارت در سطح شهرفرمهین ۲ واحد صنفی به علت عدم تمکین در اجرای طرح مصوب ستاد ملی کرونا پلمپ و به تعدادی از واحد صنفی نیز اخطار داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ به دنبال اجرای محدودیت های کرونایی، گشت مشترک اصناف، صمت، شبکه بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی با حضور رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان از واحدهای صنفی و برخی از ادارات شهرستان صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

حسین معمارنیا، رئیس ستاد مقابله با کرونا فراهان در حاشیه این نظارت ها در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اعلام آمادگی کامل ستاد مقابله با کرونای شهرستان فراهان در اجرای طرح جدید مصوب ستاد کرونا گفت: در راستای حفظ سلامت همشهریان همه موظف به اجرای مصوبات این ستاد هستند.

,

وی افزود: با آغاز اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی در شهرستان، بازرسی و نظارت بر روند اجرای محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش دولتی و غیر دولتی تشدید می‌شود.

,

معمارنیا اظهار کرد: در روند گشت های تیم های بازرسی و نظارت در سطح شهرفرمهین ۲ واحد صنفی به علت عدم تمکین در اجرای طرح مصوب ستاد ملی کرونا پلمپ و به تعدادی از واحد صنفی نیز اخطار داده شد.

,

سرپرست فرمانداری فراهان گفت: اگر مردم در اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی و مصوبات ستاد استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا همکاری لازم را نداشته باشند و مدت ها در وضعیت قرمز یا نارنجی بمانیم سختی‌ها و مشکلات پیش‌آمده متوجه خود آنان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه