اخبار داغ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه:

64 میلیمتر بارش طی دو روز گذشته در استان کرمانشاه به ثبت رسید

64 میلیمتر بارش طی دو روز گذشته در استان کرمانشاه به ثبت رسید
شهناز حق پرست گفت: تحت تاثیر سامانه بارشی که طی دو روز گذشته در جو منطقه مستقر بود به طور میانگین 64میلیمتر بارش را در سطح استان شاهد بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: تحت تاثیر سامانه بارشی که طی دو روز گذشته در جو منطقه مستقر بود به طور میانگین 64میلیمتر بارش را در سطح استان شاهد بودیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود:بر این اساس بیشترین میزان بارندگی در شهرستان کرندغرب با 83.6 میلیمتر و پس از آن در شهرستان جوانرود به میزان 82 میلیمتر رخ داد در حالی که طی ای مدت میزان بارش در شهر کرمانشاه به 63.8 میلیمتر رسید.

وی خاطر نشان کرد: با خروج این سامانه بارشی از جو استان تا روز چهارشنبه شرایط جوی پایداری خواهیم داشت و طی این مدت به استثنای مه صبحگاهی در پاره ای از نقاط به ویژه در مناطق سردسیر، حاشیه رودخانه ها و نواحی کوهستانی برای صبح فردا(دوشنبه) پدیده جوی قابل ذکری برای سطح استان پیش بینی نمی شود.

حق پرست بیان داشت: در دو روز پایانی هفته(روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری) سامانه بارشی دیگری جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و مجددا به شکل متناوب شرایط را برای بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و در برخی نقاط (بخصوص نواحی شرقی استان) آبگرفتگی معابرعمومی و رواناب فراهم می کند.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل 6 و حداکثر 12 درجه سانتیگراد در نوسان بود که طی این مدت سومار با بیشینه دمای 20 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرستان سنقر با کمینه دمای 1 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان به ثبت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه