اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار خبرداد؛

اجرای 180 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان برخوار

اجرای 180 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان برخوار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار به تشریح برنامه های هفته بسیج امسال در شهرستان پرداخت و افزود: ۱۸۰ برنامه اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با تبریک هفته بسیج به بسیجیان، خانواده شهدا و ایثارگران، در خصوص برنامه های هفته بسیج در شهرستان برخوار گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرینی» آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: با توجه به شرایطی که در حال حاضر بر جامعه حاکم است و با محدودیت های کرونایی مواجه هستیم، هفته بسیج امسال ۱۸۰ برنامه که اکثرا در بستر فضای مجازی و یا نهضت خدمت رسانی در قرارگاه های حافظان سلامت محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی هست برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار همچنین اظهار کرد: ۲۵ قرارگاه حافظان سلامت محله محور در شهرستان برخوار وجود دارد که با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج اقدام به فعالیت های مختلفی در جهت کمک به مردم در شرایط خاص کنونی می کنند.

,

سرهنگ شفیعی مهمترین برنامه های هفته بسیج امسال در شهرستان برخوار را به دو دسته «سلامت محور» و «فرهنگی» تقسیم کرد و گفت: در بخش سلامت محور توزیع بسته های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین آحاد جامعه از جمله نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، آموزش چهره به چهره مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا، کمک به بیماران کرونایی با استفاده از ظرفیت های بسیجیان،همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت غربالگری مردم همانند اوایل سال در قالب قرارگاه های حافظان سلامت محله، آذین بندی و فضاسازی پایگاه های بسیج و سطح شهر به تصاویر و تمثال شهدا، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، برگزاری رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله در قالب قرارگاه حافظان سلامت محله و ویزیت رایگان شهروندان از جمله اقدامات است.

,

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، برگزاری مسابقات کتاب خوانی با موضوع شهدای مدافع حرم و گام دوم انقلاب اسلامی، فراخوان مقاله نویسی با موضوع مکتبت حاج قاسم، بالا بردن معنویت مردم با تکیه بر دعای هفتم صحیفه سجادیه که توسط رهبر انقلاب هم توصیه شده،عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا که پایگاه محور و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز به صورت مجازی، اعطای تسهیلات و وام در قرض الحسنه های پایگاه های بسیج، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی و برگزاری راهیان نور مجازی از جمله اقدامات است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار همچنین از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ماندن در خانه تا حد امکان، باری از دوش کادر درمان برداشته و در جهت کنترل شدن این ویروس منحوس به دستگاه های مرتبطی که اکنون درگیر اعمال محدودیت ها برای سلامتی ما هستند کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه