اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

تداوم بارشها تا پایان هفته در استان زنجان

تداوم بارشها تا پایان هفته در استان زنجان
رحمن نیا مدیرکل هواشناسی استان زنجان از تداوم بارش‌ها تا اواخر هفته جاری خبرداد و گفت: در روز‌ها دوشنبه و سه‌شنبه از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان اظهار کرد: امروز بارش پیش‌بینی شده و سامانه بارشی اواخر روز یکشنبه از استان زنجان خارج می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه امروز عمده بارش‌ها در نیمه جنوبی استان خواهد بود تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد و کمینه دمای هوا در روز دوشنبه نیز با کاهش همراه خواهد بود.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید براینکه بعد از ظهر امروز از میزان ابرها کاسته می‌شود و بارش‌ها نیز کاهش می‌یابد عنوان کرد: روز دوشنبه نیز بارش‌ها به صورت پراکنده در اغلب مناطق پیش‌بینی شده است.

,

وی با بیان اینکه امروز و فردا در اغلب مناطق استان زنجان شاهد وقوع مه و کاهش دید افقی به ویژه در مناطق کوهستانی خواهیم بود عنوان کرد: هوای استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری بوده و همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

,

رحمن‌نیا خاطر نشان کرد: در طول 24 ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها مربوط به ایستگاه قیدار به میزان 29 میلیمتر است.

,

وی از نفوذ سامانه بارشی جدید به استان زنجان از روز پنجشنبه خبرداد و عنوان کرد: بارش‌ها در استان زنجان به صورت باران خواهد بود و در مناطق کوهستانی به صورت برف پیش‌بینی شده است.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید براینکه بارش‌ها تا روز جمعه در استان تداوم خواهد داشت ابراز کرد: در روزهای پایانی هفته به دلیل وزش باد در مناطق کوهستانی بارش برف و کولاک پیش‌بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه