اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه:

20 هکتار از اراضی ملی فیروزکوه از ید متصرفان خارج شد

20 هکتار از اراضی ملی فیروزکوه از ید متصرفان خارج شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 هکتار اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان خارج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران عباس قاسمی با بیان این مطلب افزود: 13 هکتار از این اراضی تصرف شده در اجرای 12 فقره حکم قطعیت یافته قضائی و مابقی در راستای اجرای 23 فقره تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با اخذ دستور مقام قضائی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شده است.

وی اظهار کرد: عملیات رفع تصرف از این اراضی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه و همکاری نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده و تمامی دیوارکشی ها، فنس کشی ها و بناهای ایجاد شده مورد تخریب قرار گرفته است.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه عرصه های ملی و منابع طبیعی را جزو ثروت عمومی برشمرد و تصریح کرد: عرصه های منابع طبیعی متعلق به نسل حاضر و نسل های آینده است که از این رو حفظ این منابع ارزشمند یک ضرورت انکار ناپذیر است.

قاسمی ادامه داد: بنابر تعامل مناسب بین منابع طبیعی، مقامات قضائی و نیروی انتظامی و همچنین رصد و پایش عرصه های ملی توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، شرایط نا امنی برای سودجویان و فرصت طلبان فراهم شده است و بدون هیچ اغماضی با متخلفان و متعرضان به انفال برخورد قانونی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه