اخبار داغ

خدماتی که مرهم درد بیماران نیازمند می‌شود؛

خدمتگزاران بی ادعا/ پزشکانی که برای تسکین درد محرومان بسیج شده اند

خدمتگزاران بی ادعا/ پزشکانی که برای تسکین درد محرومان بسیج شده اند
پزشکان بسیجی برای ارائه خدمات دارویی و درمانی به بیماران نیازمند و محروم، اعزام می شوند و خالصانه مرهمی بر دردهای نیازمندان می گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، نقش و حضور بسیج را در هر جایی می توان دید، از خدمت های خالصانه در مناطق محروم برای ساخت منازل محرومین گرفته تا اقدامات پزشکانی که بسیجی وار برای تسکین دردهای نیازمندان به دورترین نقاط روستاها اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

خدمت به محروم ترین مناطق لذت خاصی دارد، وقتی گل لبخند بر لبان نیازمندانی که مدتهاست چشم به راه مانده اند تا کسی از جنس بسیج در به رویشان بگشاید و از دردها و مشکلاتشان بکاهد، با هیچ چیزی در دنیا قابل قیاس نیست.

,

خدمت به همان پیرزن و پیرمردی که توان راه رفتن را ندارند و مدتهاست که از رنج بیماری به خود می پیچند، یا همان کودکی که با یک ویزیت دوباره سلامتی خود را به دست می آرود برای بسیجیان افتخار است.

,

دعای محرومین بدرقه پزشکان جهادی

, دعای محرومین بدرقه پزشکان جهادی, دعای محرومین بدرقه پزشکان جهادی,

بابا محمد، مرد سالخورده در یکی از مناطق محروم لرستان است که چند وقتی بیمار شده، نه توان تامین هزینه درمان و رفتن به شهر را دارد و نه توان جسمی اجازه درمان را می دهد، اما می گوید جوانانی با روی گشوده و مهربان به روستای ما آمده اند و دلسوزانه برای مداوای ما همت کردند.

,

این پیرمرد وقتی از بسیج جامعه پزشکی صحبت می کند، دستهایش را بالا می برد و از ته دل برایشان دعا می کند، می گوید اگر این پزشکان نبودند هر روز درد و رنج من از بیماری بیشتر می شد اما به لطف همین پزشکان بسیجی بیماری من رو به بهبودی و رنجم کمتر شده است.

,

, ,

رضایت را می توان از چشمان همان پیرمردی دید که چگونه دست های پر از لطف پزشکان بسیجی، مرهمی بر دردهای آنان شده است، همان پزشکانی که برای اعزام به دورترین روستاها لحظه شماری می کنند.

,

کم نیستند مردمان محرومی که به واسطه اقدامات گسترده بسیج، از خدمات دارویی و درمانی بهره مند شده اند، در کنار آن از مشاوره ها و خدمات دیگر استفاده کرده اند و هیچگاه این خدمات بی منت و ارزشمند از ذهنشان فراموش نمی شود.

,

ارائه خدمات درمانی به محرومین ترین مناطق

, ارائه خدمات درمانی به محرومین ترین مناطق, ارائه خدمات درمانی به محرومین ترین مناطق,

بسیج جامعه پزشکی در کنار سایر بسیجیان خدمات مختلفی را ارائه می دهد، در مناسبت های مختلف تیم های تخصصی به محروم ترین نقاط اعزام می شوند و خدمات مختلفی را به مردمان ساکن در این مناطق ارائه می دهند.

,

خدماتی که بدون هیچ چشم داشتی انجام می شود و فقط رضای خدا و خوشحال کردن مردم را مد نطر دارند، هدفشان این است که بتوانند گره ای از مشکلات مستضعفین و محرومین بردارند.

,

پزشکان زیادی هستند که با تخصص های مختلف جهادگرانه خدمت می کنند که همزمان با هفته بسیج اعزام نیروهای پزشکی به مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است.

,

اعزام ۲۰ تیم پزشکی همزمان با هفته بسیج

, اعزام ۲۰ تیم پزشکی همزمان با هفته بسیج, اعزام ۲۰ تیم پزشکی همزمان با هفته بسیج,

عبدالوحید ملک آراء مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج ۲۰ تیم پزشکی به مناطق حاشیه ای و محروم استان اعزام می شوند.

,

, ,

وی افزود: همزمان با اعزام تیم های پزشکی، ۵۰۰ بسته پک بهداشتی در قالب کمک مومنانه در بین مردم مناطق محروم استان نیز توزیع می شود.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اقدامات بسیج پزشکی در استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ تیم تخصصی، فوق تخصصی و عمومی به مناطق محروم استان اعزام شده اند و خدمات درمانی، مشاوره ای و دارویی را ارائه داده اند.

,

اعزام ۱۵۰ تیم پزشکی طی سال جاری

, اعزام ۱۵۰ تیم پزشکی طی سال جاری, اعزام ۱۵۰ تیم پزشکی طی سال جاری,

ملک آراء تصریح کرد: اعزام ۱۵۰ تیم پزشکی به مناطق محروم و اعزام ۲۰ تیم برای ارائه خدمات درمانی به مناطق عشایری از فعالیت های بسیج جامعه پزشکی بوده است.

,

وی بیان کرد: با شیوع کرونا ۵۰ تیم در مراکز درمانی فعالیت داشتند و خدمات مختلفی در این ایام صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون دو بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان برپا شده که با کمک پزشکان تخصصی خدمات مختلفی به ساکنین این مناطق ارائه شده است.

,

, ,

تجلیل از ۸۵۰ مدافع سلامت

, تجلیل از ۸۵۰ مدافع سلامت, تجلیل از ۸۵۰ مدافع سلامت,

ملک آراء خاطر نشان کرد: با توجه به این که پزشکان و پرستاران در ایام کرونا خدمات قابل توجهی را ارائه دادند و  مدافعان سلامت نقش مهمی برای بهبود بیماران دارند از این رو ۲۵۰ نفر از کادر درمانی مرکز استان و ۶۰۰ نفر از کادر درمانی شهرستانها مورد تجلیل قرار گرفته اند.

,

برگزاری ۴ مرحله پویش اهدای خون

, برگزاری ۴ مرحله پویش اهدای خون, برگزاری ۴ مرحله پویش اهدای خون,

وی با اشاره به اجرای کمک مومنانه و اهدای خون گفت: با شیوع کرونا در کشور اهدای خون با کاهش همراه شده بود که در این زمینه تاکنون چهار مرحله پویش اهدای خون توسط بسیج جامعه پزشکی استان اجرا شده است.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهار داشت: بالغ بر ۶۰ واحد خون تاکنون اهدا شده و در هر مرحله تعدادی از افراد برای اهدای خون اقدام می کنند.

,

ملک آراء افزود: بسیج جامعه پزشکی در کنار سایر بسیجیان خدمات زیادی را به مناطق محروم ارائه می کند و تلاش می شود تا با این خدمات بتوانیم از رنج های محرومانی که در مناطق محروم نیاز به کمک دارند بکاهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه