اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت شد

۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت شد
آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به متقاضیان در استان لرستان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس، تسهیلاتی برای متقاضیان این مشاغل در نظر گرفته شد که آخرین مهلت ثبت نام تا پایان آبان ماه اعلام شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان اما درخواست داده شده که این زمان تمدید شود تا افراد بتوانند ثبت نام و از تسهیلات بهره ببرند.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: برای استان لرستان ۲۹۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۱۸۴ میلیارد از این تسهیلات پرداخت شده است.

,

وی عنوان کرد: این میزان تسهیلات در قالب ۲۰ هزار و ۴۴۷ پرونده و اشتغال ۲۳ هزار و ۹۹۰ نفر بوده  و حدود ۹ هزار پرونده دیگر هنوز موفق به دریافت تسهیلات نشده است.

,

آشتاب بیان کرد: در استان ۲۹ هزار پرونده متقاضی دریافت تسهیلات کرونا بودند که ۲۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است. در صورت موافقت با تمدید مهلت ثبت نام، اطلاع رسانی می شود تا افراد بتوانند در سامانه ثبت نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه