اخبار داغ

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد؛

خسارت توقف پروژه میدان جمهوری کرج به جیب پیمانکار می‌رود/ شهرداری علت توقف اتوبوس‌های منطقه 7 را شفاف‌سازی کند

خسارت توقف پروژه میدان جمهوری کرج به جیب پیمانکار می‌رود/ شهرداری علت توقف اتوبوس‌های منطقه 7 را شفاف‌سازی کند
سارا دشتگرد گفت: قریب به یک ماه است که از آقای شهردار خواسته ایم تا پروژه میدان جمهوری کرج را متوقف کند، اگر قرار بود با هم به اجماع برسیم، این بازه زمانی کفایت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، عضو شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران گفت: پارکینگی در منطقه 7 متعلق به سازمان اتوبوس رانی وجود دارد که تعداد بسیار زیادی اتوبوس در آن پارک شده و اغلب آن قابل استفاده است و به نظر می رسد جز اسقاطی ها نیستند، با توجه به اینکه این اتوبوس ها بلا استفاده مانده اند انتظار می رود تکلیف آنها مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سارا دشتگرد افزود: اگر واقعا بلا استفاده هستند تکلیف این اتوبوس ها مشخص شود و اگر قابل استفاده هستند که در اختیار مردم قرار بگیرند و به شهروندان خدمات ارائه دهند، البته به جز این اتوبوس ها ماشین آلات سنگین دیگری هم در آنجا پارک شده اند و سوال ما این است که آیا مالکیت آنها هم با شهرداری است؟
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آیا شخص یا دستگاهی از پارکینگ مذکور استفاده می کند، اظهار داشت: اگر پارکینگ در اختیار افراد غیره قرار داده شده است درآمدی که از آنجا به دست می آید کجا صرف می شود؟ آیا در درآمد سازمان اتوبوس رانی ثبت خواهد شد؟ البته حیف است که این حجم اموال شهر در جایی در یک مدت طولانی بلا استفاده مانده اند.
,
 
,
دشتگرد با اشاره به اینکه حتی اگر ماشین های پارک شده در پارکینگ مذکور قابل استفاده هم باشند در مدت زمان طولانی از کار خواهند افتاد، درباره پروژه میدان جمهوری کرج تصریح کرد: قریب به یک ماه است که از آقای شهردار خواسته ایم تا این پروژه را متوقف کند، این یک ماه اگر چه قرار بود با هم به اجماع برسیم این بازه زمانی کفایت می کرد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه کرج هزینه این یک ماه تاخیر را به پیمانکار پرداخت می کند، گفت: باید این پروژه در قالب یک جلسه مشورتی تعیین تکلیف شود، چه راضی چه ناراضی هر کدام از ما باید به تصمیم جمع احترام بگذاریم. به هر حال شهرداری کرج هم باید بداند که این پروژه انجام می شود یا خیر؟ در هر صورت نباید این موضوع معلق باقی بماند.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه