اخبار داغ

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز:

700 واحد صنفی از ناظرین ستاد کرونا تذکر گرفتند/ دستور استاندار البرز برای تامین مرغ دولتی و تنظیم بازار

700 واحد صنفی از ناظرین ستاد کرونا تذکر گرفتند/ دستور استاندار البرز برای تامین مرغ دولتی و تنظیم بازار
نور محمد فردی گفت: ۱۰۰ اکیپ نظارتی در البرز تشکیل شده و بیش از ۹۰ درصد صنوفی که مشمول تعطیلی دو هفته‌ای شده ‌اند، همکاری لازم را داشته ‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز امروز دوشنبه با اشاره به اینکه اصناف در این طرح دو هفته ای آسیب می بینند اما اگر مردم سلامت نباشند فعالیت اقتصادی معنا ندارد، در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در دو روز اول محدودیت ها همکاری مردم و صاحبان صنوف گروه ۲، ۳ و ۴  برای اجرای طرح مذکور مناسب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نور محمد فردی اجرای محدودیت های کرونایی را اتفاق مثبتی در راستای پشت سر گذاشتن موج سوم کرونا دانست و افزود: برای نظارت بر اجرای درست طرح فوق، ۱۰۰ اکیپ نظارتی تشکیل شده و بیش از ۹۰ درصد صنوفی که مشمول تعطیلی دو هفته‌ای شده ‌اند، همکاری لازم را داشته ‌اند و به مابقی هم تذکر داده شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه 100 هزار واحد صنفی در البرز فعالیت دارند، اظهار داشت: طی دو روز گذشته ۴۰۰۰ واحد صنفی در استان بازدید شده که از میان آنها ۷۰۰ مورد تذکر دریافت کرده اند و در صورت عدم توجه به تذکر برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد، البته دولت برای حمایت از گروه های آسیب دیده از نظر مالی هم مصوباتی را ابلاغ کرده است.
,
 
,
فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز به محدود بودن منابع مالی برای مساعدت هر چه بهتر مردم اشاره و تصریح کرد: یکی از معضلاتی که بازار با آن دست و پنجه نرم می کند افزایش قیمت مرغ است که استاندار البرز دستور لازم را برای تامین مرغ دولتی در مراکز عرضه را صادر کرده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه