اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

توزیع ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسیته معیشتی/ مسئولان و خیرین انفاق را جدی بگیرند

توزیع ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسیته معیشتی/ مسئولان و خیرین انفاق را جدی بگیرند
سردار حسین معروفی گفت: با هماهنگی سپاه، بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در سطح استان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در فاز دوم مرحله سوم کمک مومنانه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: در این مرحله علاوه بر توزیع کمک های معیشتی، اشتغال، ازدواج آسان، جهزیه، آزادی ۱۰۰ زندانی را در دستور کار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با هماهنگی سپاه، بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در سطح استان توزیع می شود.

,

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان و ارزش مجموع بسته ها ۵ میلیارد تومان است، عنوان کرد: هر بسته شامل برنج ایرانی و هندی، روغن مایع، حبوبات، سویا، چای، رب گوجه فرنگی و ماکارونی است.

,

سردار معروفی با اشاره به توزیع ۶۵۰ کیسه آرد در جنوب استان بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی بر اساس شناسایی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام انجام می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: با توجه به توافق صورت گرفته بین وزارت بهداشت، سپاه و بسیج به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور، توزیع نیز به صورت محله محور انجام می شود و بسته های معیشتی به منظور توزیع در اختیار پایگاه قرار می گیرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی رده های حمایتی سپاه، بسیج، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی مصمم هستند تا حرف ولی و حجت خدا را بر زمین نگذارند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا بدانند که ما کنار آنان هستیم و از مسئولان، خیرین و مردم استدعا داریم که انفاق و کمک را جدی بگیرند تا بتوانیم بخشی از آلام مردم را کم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه